۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۱۳:۲۱

وزارت نفت با افزایش تعداد نازلها در جایگاههای عرضه سوخت مخالفت کرد

رئیس سندیکای جایگاهداران سوخت سراسر کشور گفت: با وجود اعلام آمادگی جایگاهها برای تبدیل پمپهای یک نازله به دو نازله، این موضوع با مخالفت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مواجه و ترجیح داده شد از جایگاههای سیار عرضه بنزین استفاده شود.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با مهر با رد تخلف در جایگاههای عرضه سوخت، اظهار داشت: خبر غیر واقعی موسسه استاندارد مشکلات بسیاری را برای جایگاهداران به وجود آورده است.

حاج محمدرضا افزود: در حال حاضر بسیاری از جایگاهداران با اعتراض و بهانه تراشی از سوی مراجه کنندگان مواجه می شوند، این در حالی است که با توجه به بحث ایمنی و کنترل جایگاهها به هیچ عنوان امکان کم فروشی و هوافروشی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اظهارات مدیر عامل موسسه استاندارد عملکرد وزارت نفت را زیر سئوال برده است، توضیح داد: بازرسان وزارت نفت به صورت محسوس و نامحسوس و در طول ماه به جایگاهها مراجعه و از کیفیت و کمیت فرآورده نمونه برداری می کنند و بدین ترتیب امکان هیچ تخلفی وجود ندارد.

رئیس سندیکای جایگاهداران سوخت سراسر کشور در ادامه از ابلاغیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر افزایش کارمزدها و اعمال آن از اول سال جاری خبر داد و گفت : جایگاهداران به دنبال افزایش درصدی کارمزدها در قالب حق العمل بودند اما بر اساس ابلاغیه مذکور کارمزدها به میزان بسیار ناچیزی افزایش پیدا کرده که جوابگوی هزینه های جایگاهها نیست.

حاج محمدرضا درخصوص کاهش قیمت بنزین سوپر تاکید کرد: این موضوع در حال حاضر مطرح شده است و در صورت اجرایی شدن آن بعضی از مخازن سوخت جایگاهها ازمعمولی به سوپر تبدیل می شوند.

وی از اعلام آمادگی جایگاهها برای افزایش تعداد نازلها در مجاری عرضه سوخت خبر داد و گفت: با وجود اینکه جایگاهها اعلام آمادگی کرده بودند تا پمپهای یک نازله خود را به دو نازله تبدیل کنند این موضوع با مخالفت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مواجه و ترجیح داده شد از جایگاههای سیار عرضه بنزین استفاده شود. 

کد خبر 734844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha