۱۸ فروردین ۱۳۸۸، ۹:۰۲

"و کسی در راه است" قنبری سینمایی می‌شود

"و کسی در راه است" قنبری سینمایی می‌شود

فیلم "و کسی در راه است" به کارگردانی رهبر قنبری با تبدیل به نسخه 35 میلیمتری در جشنواره فیلم کودک همدان به نمایش درمی‌آید.

رهبر قنبری درباره این فیلم به خبرنگار مهر گفت: تدوین "و کسی در راه است" به پایان رسیده و ساخت موسیقی به زودی شروع می‌شود. روح‌الله جعفربیگلو صداگذاری را بر عهده دارد. پس از پایان مراحل فنی، فیلم به نسخه 35 میلیمتری تبدیل و برای نمایش در جشنواره فیلم کودک همدان آماده می‌شود.

قنبری افزود: "و کسی در راه است" ترکیبی از دو فیلم قبلی‌ام "پرنده‌ باز کوچک" و "او" است. از نظر حس و حال و فضاسازی این فیلم را دوست دارم و تجربه‌ای جذاب برایم بود. از همان ابتدا به این فکر می‌کردم که فیلم را تبدیل و برای اکران آن برنامه‌ریزی کنم. تصویربرداری به شیوه ‌HD انجام شده و کیفیت تصاویر قابل توجه است که در تبدیل کیفیت تصاویر حفظ می‌شود.

این کارگردان ادامه داد: فیلمنامه‌های "آنکه دریا می‌شود"، "روییدن در باد"، "نامه‌های عاشقانه"، "مسجد عاشق‌کش" و "داشتن و نداشتن" را آماده دارم و اگر شرایط ساخت یکی از فیلمنامه‌ها فراهم شود، فیلم بعدی را می‌سازم. صحبت‌هایی شده که فیلم بعدی را با تهیه کنندگی محمد داودی مقابل دوربین ببرم.

و کسی در راه است" محصول شبکه دو است و برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است. قنبری در این فیلم از بازیگران محلی و بومی استفاده کرده است. تصویربرداری این فیلم در استان‌های گیلان و مازندران انجام شد.

"و کسی در راه است"  داستان نوجوانی 11 ساله به نام صمد است که در آزمونی سخت به عنوان پیام‌رسان تلفنخانه روستا انتخاب و به دلیل علاقه دیگر دوستانش به این شغل با اتفاق‌هایی روبرو می‌شود.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از محمد داودی تهیه‌کننده، فریدون شیردل مدیر تصویربرداری، روح‌الله جعفربگلو صدابردار، جعفر محمدشاهی طراح صحنه و لباس، احسان روناسی و شیوا پاک‌نیت چهره‌پرداز، بهروز بادروچ عکاس و جلیل شعبانی مجری طرح.

کد خبر 855539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha