۲۳ فروردین ۱۳۸۸، ۲۱:۳۶

نلو وینگادا :

پرسپولیس ایده ال مرا درنیمه دوم دیدید/ پیداکردن جانشین ‌کریمی سخت است

پرسپولیس ایده ال مرا درنیمه دوم دیدید/ پیداکردن جانشین ‌کریمی سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد تیمش در نیمه نخست بازی مقابل پیکان گفت: تیم ما نمایش خوبی مقابل فیروزه ای پوشان قزوین نداشت اما در نیمه دوم به تیم ایده ال من نزدیک شد و توانست سه امتیاز را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نلو وینگادا پس از برتری  2 بر یک تیمش مقابل پیکان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: امروز مهمترین چیز برای تیم ما کسب 3 امتیاز بود. تیم ما در نیمه اول نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و عملکرد بدی داشتیم اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی خوب تیم پیکان در نیمه اول مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از آنکه توانستیم گل دوم را با ضربه پنالتی وارد دروازه پیکان کنیم عملکردی به مراتب بهتر از نیمه اول به نمایش گذاشتیم و صاحب موقعیت های خوب گلزنی شدیم.

وینگادا با اشاره به دشواری بازی مقابل پیکان قزوین خاطرنشان کرد: پرسپولیس ایده آل من تیمی است که در نیمه دوم بازی امروز مقابل پیکان دیدید و شاید به مراتب قدرتمندتر و بهتر از آن.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امروز پیکان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و می توانست بازنده نباشد درست همانند بازی تیم ما مقابل صبای قم که خوب عمل کردیم اما پیروز نشدیم . در فوتبال این طبیعی است گاهی اوقات خوب بازی نمی کنید اما برنده می شوید و گاهی عملکردی نه چندان خوب به نمایش می گذارید اما به برتری دست می یابید.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس مقابل پیکان خوب نبود و برنده شد تصریح کرد: نمی خواهم به خاطر غیبت یک بازیکن و یا عملکرد ضعیف بازیکن دیگر بازی ضعیف تیمم در نیمه اول را توجیه کنم. ما یک تیم هستیم اگر خوب بازی می کنیم همه در بازی خوب تیم سهیم هستند و اگر بد بازی می کنیم باز هم تمامی بازیکنان نقش دارند.

وینگادا در خصوص عملکرد بهادر عبدی گفت:  بهادر در این بازی برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد و من از عملکرد او راضی هستم.

خبرنگاری از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرسید شما در غیاب کریمی چه برنامه ای برای پرسپولیس دارید و آیا تیم تان را بدون این بازیکن تصور می کنید؟  او در پاسخ گفت:  کریمی بازیکنی است که سطح فنی اش از دیگر بازیکنان بالاتر است و سخت می توان جانشینی برای او پیدا کرد و در شرایطی فعلی باید امیدوار و خوشبین باشیم که کریمی تا آخر مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا مصدوم نشود و ما را همراهی کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانا ن آسیا گفت: هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و می توانیم شش امتیاز باقی مانده را کسب کرده و  سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوریم. ما روی کاغذ شانس داریم و از این شانس خود به نحو احسن استفاده خواهیم و در دیدارهای پیش رو با تمرکز به میدان خواهیم رفت.

وینگادا در خاتمه  با اشاره به رقابت تیم ذوب آهن و استقلال درصدر جدول رده بندی گفت: فرصت قهرمانی در حال حاضر در دست ذوب آهن است و این تیم می تواند قهرمان لیگ را مشخص کند. استقلال هم این فرصت را دارد و نمی توان گفت که این تیم دیگر نمی تواند قهرمان شود.

کد خبر 859242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha