۱۹ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۵۳

بزرگترین تقاطع غیر همسطح ریلی کشور در نیشابور به بهره برداری می رسد

بزرگترین تقاطع غیر همسطح ریلی کشور در نیشابور به بهره برداری می رسد

مشهد - خبرگزاری مهر: فرماندار نیشابور گفت: پروژه زیرگذر فردوسی به عنوان بزرگترین تقاطع غیر همسطح ریلی کشور با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل است و در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

سید جلال هاشمی در گفتگو باخبر نگار مهر در مشهد افزود: این پروژه که در حال حاضر در مجاورت ایستگاه نیشابور در حال اجراست، خیابان فردوسی جنوبی را مستقیما به جاده کاشمر متصل کرده و رفت و آمد وسایط نقلیه در این محورها را تسهیل خواهد کرد.

فرماندار نیشابور گفت: در چهار سال گذشته توجه به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه منابع به عنوان دو رویکرد اصلی دولت نهم، موجب تحولات شگرف در شهرستانها شده است که این تحول در حوزه های مختلف زیر ساختی و رفاهی به وضوح قابل مشاهده است.

وی احداث چندین آموزشگاه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی، چندین پروژه بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاهای نیشابور از جمله سر چاه و فتح آباد را به عنوان بخشی از خدمات آموزشی و بهسازی در مناطق کم برخوردار معرفی کرد و گفت: طی چهار سال گذشته 33 میلیارد و 363 میلیون ریال اعتبار به مناطق محروم در شهرستان نیشابور اختصاص یافته است.

فرماندار نیشابور به ساخت مجتمع ورزشی شهدای دانش آموز، شامل استخر سرپوشیده و میدان چمن گل کوچک و چند سالن ورزشی در مدت فعالیت دولت نهم اشاره کرد و افزود: در این مدت عملیات گازرسانی به شهرهای درود، قدمگاه، خرو و فیروزه به اتمام رسیده و گازرسانی به شهرهای چکنه و عشق آباد نیز در حال اجرا می باشد.

هاشمی ایجاد نمایندگی سازمان صدا و سیما در شهرستان نیشابور را گامی بلند در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان خواند و افزود: این اقدام ضمن فراهم آوردن امکان انعکاس بهتر مسایل مردم شهرستان به مسوولان، موجب رشد فرهنگی نیشابور شده است.

وی در ادامه به برخی دیگر از خدمات دولت نهم در نیشابور اشاره کرد و افزود: چندین پروژه در حوزه های مختلف از جمله تکمیل پروژه آبرسانی به شهر نیشابور، احداث مجتمع علمی – فرهنگی تفریحی بوستان ریاضیات با 23 هکتار وسعت و مجتمع علمی – فرهنگی افلاک نمای خیام در نیشابور در حال اجرا می باشد.

فرماندار نیشابور بزرگراه نیشابور – فیروزه، شبکه فاضلاب شهر نیشابور، زورخانه پهلوانی شورورزی و احداث سالن ورزشی بانوان را به عنوان بخشی دیگر از پروژه های در حال اجرا در نیشابور معرفی کرد.

کد خبر 944013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha