۸ آبان ۱۳۸۸، ۱۱:۱۹

"آخرین قاب خالی" روی میز تدوین است

"آخرین قاب خالی" روی میز تدوین است

فیلم تلویزیونی "آخرین قاب خالی" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی هرندی مراحل تدوین را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری این فیلم تلویزیونی به تازگی تمام شده و هرندی به زودی تدوین این پروژه را نیز تمام می‌کند. قرار است محمدمهدی گورنگی موسیقی متن "آخرین قاب خالی" را بسازد.

در این فیلم نسرین مقانلو، فریبا نادری، حمید طالقانی، سولماز آقمقانی، الناز صادقی، مهدی فقیه، حبیب ثامینه، مرضیه برومند، سیامک اشعریون، رضا عطایی، نیکو خردمند، مسعود عسگری، ساناز کمالوند، مهدی امینی‌خواه و صادق توکلی بازی می‌کنند.

هرندی فیلمنامه این اثر را بر مبنای طرحی از بهزاد عشقی نوشته و سیدعلی حسینی بازنویسی آن را به عهده داشت. این فیلم تلویزیونی در ادامه مجموعه "قاب‌های خالی" ساخته می‌شود و داستان آن درباره جستجوی مارال برای یافتن خاله ماهرخ است، خاله‌ای که در سال‌های پر تب و تاب ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، به دنبال تضاد اعتقادی از خانواده‌اش بریده و ...

عوامل "آخرین قاب خالی" عبارتند از هاشم عطار مدیر تصویربرداری، علیرضا اسحاقی ناظر کیفی، مجید میرزایی صدابردار، مسعود عسگری مدیر تولید، غفار رضایی طراح صحنه و لباس، پدرام زرگر طراح گریم، حمید طالقانی دستیار اول کارگردان، ژولیت نیکوغاسیان منشی صحنه و سارا اردبیلی عکاس.

کد خبر 973198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha