پذیرش شرکتهای توسعه ای برای استقرار در پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، آغازشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ پارک علم و فناوری تخصصی ICT در سایت امام سجاد(ع) وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به پذیرش تعداد محدودی شرکت رشدی و توسعه ای جهت استقرار در شعبه پارک دانشگاه تهران واقع در سایت امام سجاد(ع) اقدام می کند.

وی افزود: شرکتهایی که در این مرحله پذیرش می شوند، در ابتدا توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پذیرفته شده و پس از شروع رسمی فعالیت پارک تخصصی ICT- که مسئولیت راه اندازی آن توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است - به صورت خودکار به عنوان پذیرفته شده آن پارک تلقی می شوند و از مزایای یک پارک علم و فناوری تجاری با پشتوانه مشترک دانشگاه تهران و وزارت ICT برخوردار خواهند بود.

خوانساری به مزایای پذیرفته شدگان این دوره در سایت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: شرکتهای پذیرفته شده در قدم اول از مزایای معمول پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از جمله برخورداری از حمایتهای مالی با ضریب دو نسبت به مقررات پارک دانشگاه تهران (ویژه شرکتهای رشدی) و بهره مندی از تخفیف اجاره ۵۰ درصد دوره راه اندازی و شش ماهه آغاز اسکان استفاده خواهند کرد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه سایر خدمات برنامه های برتری بخش از جمله اسکان در فضای با کیفیت با دسترسی عالی از شهرهای تهران و کرج، برخورداری از زیرساخت شبکه اطلاعات پرسرعت، برخورداری از رایانش ابری، برخورداری از شرایط محیط پاک نرم افزاری، تسهیل دسترسی به بازار ملی، توسعه تعاملات و همکاری بین‌المللی و امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک را از دیگر مزایای شرکتهای مستقر در سایت پس از شروع فعالیت رسمی آن عنوان کرد.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۴ تیرماه و یا دریافت ۳۰ درخواست اول اعلام شده است.