ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی و شهید فخری زاده در ورامین خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم بزرگداشت عالم مجاهد و انقلابی آیت الله مصباح یزدی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر شهید محسن فخری زاده در ورامین خبر داد و افزود: این مراسم فردا چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.

وی از اندیشیدن تمهیدات بهداشتی برای برگزاری این مراسم خبر داد و افزود: وظیفه ما است، که با گرامیداشت یار و یاور انقلاب و رهبری آیت الله مصباح یزدی مقام این عالم گرانقدر را گرامی بداریم و همچنین با گذشت حدود ۴۰ روز از شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده در حادثه تروریستی در آبسرد دماوند، تبیین راه آن شهید و نیز گرامیداشت یاد و خاطره این دانشمند اهمیت مضاعف دارد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم بعد از تحمل یک ماه بیماری گوارشی عصر جمعه ۱۲ دی ماه ٩٩ در سن ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.