۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی و شهید فخری زاده در ورامین

برگزاری گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی و شهید فخری زاده در ورامین

ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی و شهید فخری زاده در ورامین خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم بزرگداشت عالم مجاهد و انقلابی آیت الله مصباح یزدی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر شهید محسن فخری زاده در ورامین خبر داد و افزود: این مراسم فردا چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.

وی از اندیشیدن تمهیدات بهداشتی برای برگزاری این مراسم خبر داد و افزود: وظیفه ما است، که با گرامیداشت یار و یاور انقلاب و رهبری آیت الله مصباح یزدی مقام این عالم گرانقدر را گرامی بداریم و همچنین با گذشت حدود ۴۰ روز از شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده در حادثه تروریستی در آبسرد دماوند، تبیین راه آن شهید و نیز گرامیداشت یاد و خاطره این دانشمند اهمیت مضاعف دارد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم بعد از تحمل یک ماه بیماری گوارشی عصر جمعه ۱۲ دی ماه ٩٩ در سن ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

کد خبر 5114744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha