نقد کتاب «کلت 45»‌ در اولین نشست «نقد قلم»

نقد کتاب «کلت 45»‌ در اولین نشست «نقد قلم»

اولین نشست از سری نشست‌های «نقد قلم» به زودی در باشگاه کتاب تهران برپا می‌شود و در آن رمان «کلت 45» نوشته حسام‌الدین مطهری مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، «نقد قلم» عنوان جلسات جدیدی است که قرار است در قالب سلسله نشست‌های ادبی باشگاه کتاب تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار شوند. محور موضوعی جلسات «نقد قلم»‌ نقد و بررسی رمان‌های روز نویسندگان کشور است.

«کلت 45» رمانی به قلم حسام‌الدین مطهری است که موضوع آن اعضای سازمان مجاهدین خلق است و چندی پیش رونمایی شد. این کتاب را نشر آرما چاپ و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده است.

نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور علی‌اکبر مزینانی برگزار خواهد شد و مزینانی در آن به بررسی این کتاب خواهد پرداخت.

اولین نشست «نقد قلم» با موضوع نقد و بررسی رمان «کلت 45» روز چهارشنبه 5 تیر از ساعت 17 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

این هفته همچنین یکی دیگر از جلسات «اتاق اقتباس» در قالب یکی از جلسات ادبی باشگاه کتاب در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد. این نشست به نقد و بررسی فیلم «مستاجر» ساخته رومن پولانسکی اختصاص دارد که همراه با نمایش فیلم خواهد بود.

در این نشست رمان «مستاجر» که پولانسکی این فیلم را با اقتباس از آن ساخته است، نیز مرور می‌شود. کتاب مورد نظر در این نشست مرور خواهد شد و هدف از برگزاری، نقد مفصل آن نیست.

نشست بررسی فیلم و رمان «مستاجر» هم روز سه‌شنبه از ساعت 17:30 در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و در آن اعضای باشگاه کتاب نظرات خود را بیان خواهند کرد و در این باره به گفتگو می‌نشینند.

کد خبر 2082257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha