۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

همزمان با روز ملی خلیج فارس/

فنی و حرفه ای مازندران میزبان جشنواره استانی غذا شد

فنی و حرفه ای مازندران میزبان جشنواره استانی غذا شد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: همزمان با روز ملی خلیج فارس، فنی و حرفه ای استان میزبان جشنواره استانی غذا شد.

عبدالرضا شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری امسال از طرف سازمان بهداشت جهانی با عنوان فشار خون را جدی بگیرید، اظهار داشت: نقش خانواده ها و بانوان به خصوص در طبخ غذا وکنترل فشار خون در بین اعضای خانواده بسیار مهم است و برگزاری اینگونه جشنواره ها می تواند الگوی مناسبی برای ارایه مواد غذایی سالم باشد.

وی افزود: نقش استفاده از غذاها و مواد خوراکی تاثیر مستقیمی بر سلامت خانواده و جامعه دارد و این جشنواره سعی دارد تا با آشنایی و همراهی رابطان سلامت راهکارهای صحیح تغذیه را در جامعه تعمیم دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص این جشنواره از روزها قبل در سطح استان صورت گرفته که امیدواریم با حضور شرکت کنندگان و استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شود.

شریعت نژاد گفت: از اهداف دیگر این جشنواره ارایه و آگاهی رسانی از نقش غذا در جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و از جمله فشار خون بالا است.

وی افزود: این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی، دانشجویان دانشگاه و رابطان سلامت به مدت یک روز در مرکز آموزش علمی کاربردی مهارت هتلداری ساری در 10 اردیبهشت 92 برگزار می شود.

شریعت نژاد اظهار داشت: در این جشنواره، کارشناسان و داوران قضاوت لازم را انجام می دهند و نفرات برتر در هر پنج رشته مشخص و با اهدای جایزه و لوح تقدیر، قدردانی می شود.
 

کد خبر 2033011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha