۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

امروز/

پیکر شهید امیررضا علیزاده در رودسر تشییع شد

پیکر شهید امیررضا علیزاده در رودسر تشییع شد

رودسر - خبرگزاری مهر: پیکر زائر شهید امیررضا علیزاده در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان رودسر تشییع و در گلزار مطهر این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان رودسر، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند پیکر مطهر این شهید در میان ازدحام جمعیت حاضر از میدان شهرداری رودسر به سمت گلزار مطهر شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه شهادت این شهید گفت: این شهید والامقام روز یازدهم اردیبهشت ماه در اقدامات تروریستی انفجار، مقابل سفارت ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
حجت الاسلام اصغر علیزاده پدر این شهید والامقام نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر افزود: شهید " امیررضا علیزاده " به آرزوی دیرینه اش رسید و من و خانواده ام از این بابت بسیار خوشحالیم که در این برهه از زمان چنین فرزندی را تقدیم اسلام عزیز کردیم.
 
وی ادامه داد: شهید علیزاده از مداحان دلسوخته عاشق اهل بیت (ع) و فدایی ولایت بود و امروز با رفتنش ثابت کرد که برای شهیدشدن هنوز هم فرصت باقی است.
 
 شهید امیررضا علیزاده اهل رودسر متولد 1354 دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته علوم سیاسی بوده که از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

 

کد خبر 2046534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha