۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۵۲

چاشمی خبر داد:

راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی رباتیک در دانشگاه آزاد مهدیشهر

راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی رباتیک در دانشگاه آزاد مهدیشهر

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر از ایجاد آزمایشگاه تحقیقاتی رباتیک در این دانشگاه خبر داد و گفت: این امر در راستای فراهم کردن بسترهای رشد فکری و پژوهشی دانشجویان منطقه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جعفري چاشمي عصر چهارشنبه درمراسم  تجلیل از اعضاء تيم رباتيك دانشگاه آزاد واحد مهدیشهر در محل این دانشگاه با اشاره به اینکه استارت این گروه در سال 89 توسط دانشجویان گروه برق زده شد، گفت: هدف اصلی گروه رباتیک این دانشگاه راه اندازی نهضت طراحی و ساخت ربات های صنعتی و استاندارد و به راهبری خودِ دانشجویان بود.

وی تصریح کرد: با توجه به مقام های کسب شده در مسابقات توسط گروه رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در رقابت های مختلف، بستری مناسب جهت راه اندازی مقاطع کارشناسی ارشد رشته های مرتبط با علم رباتیک در این واحد قطعی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر از ایجاد آزمایشگاه تحقیقاتی رباتیک در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: در آینده ای نزدیک دوره های آموزشی رباتیک ویژه علاقه مندان به این رشته و در مقاطع دانشجویی (جهت تکمیل گروه رباتیک) و دانش آموزی (جهت شناسایی و پرورش استعدادها) تشکیل خواهد شد.

چاشمی از تمام علاقه مندان به اين رشته دعوت به عمل آورد كه به صورت گسترده در دوره هاي تخصصي رباتيك شرکت کنند و ابراز داشت: اميدواريم كه دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهديشهر بتواند به جايگاه مناسبي در عرصه رباتيك و هوش مصنوعي در سطح دانشگاه هاي كشور برسد.

وی در خاتمه تاکید کرد: حضور در دانشگاه نباید صرفا بحث نظری و آموزشی باشد بلکه باید ترویج پژوهش و تحقیق باشد.

در این مراسم از دست اندركاران و اعضاء تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر تقدير شد.

کد خبر 2050645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha