۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۰۴

صابری عنوان کرد:

مدیران بی اعتقاد به برون سپاری خدمات دولتی جایی در دولت ندارند

مدیران بی اعتقاد به برون سپاری خدمات دولتی جایی در دولت ندارند

یاسوج – خبرگزاری مهر: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی که به برون سپاری خدمات دولتی معتقد نیستند نباید جایی در دولت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صابری بعدازظهر دوشنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان استان افزود: نوع نگاه برخی مسئولین به برون‌سپاری خدمات، در عدم استقبال مردم از این امر موثر است.

وی فضای نامناسب فیزیکی و عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع را از دیگر دلایل رکود دفاتر پیشخوان در استان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر نظارت بر دفاتر پیشخوان افزایش می یافت، رکود هیچ‌گاه بر آن‌ها سایه نمی‌افکند.

وی اظهار داشت: با برون سپاری خدمات و کارهای دولتی به دفاتر پیشخوان، فرهنگ‌ استفاده از خدمات بخش خصوصی به جای استفاده از خدمات دولتی در میان مردم رواج می یابد.

استاندار افزود: دولت الکترونیک همانند درختی است که همه قسمت‌های آن باید به صورت متوازن با یکدیگر رشد کنند.

صابری بیان داشت: دفاتر پیشخوان یکی از این شاخه هاست که اگر به دنبال رشد و بالندگی آن هستیم باید اعتماد مردم را به سوی بخش خصوصی جلب کنیم.

وی رفتار و گفتار متصدیان دفاتر پیشخوان را در اعتماد مردمی بسیار موثر عنوان کرد و یادآور شد: اگر مردم به خوبی با مزایای این دفاتر آشنا شوند به طور قطع شاهد توسعه آنها خواهیم بود.

استاندار  همچنین با بیان اینکه مسئولان نباید برای ارائه مجوز تأسیس دفاتر پیشخوان قول پرداخت وام به افراد دهند،افزود: افراد متقاضی می توانند به صورت تعاونی از آورده خود برای تأسیس چنین دفاتری استفاده کنند.

کد خبر 2054305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha