۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷

میرکاظمی به مهر خبر داد:

نشست مشترک اصولگرایان به زودی برگزار می شود/ رسیدن به گزینه واحد جزو برنامه هاست

نشست مشترک اصولگرایان به زودی برگزار می شود/ رسیدن به گزینه واحد جزو برنامه هاست

عضو جبهه پایداری از نشست مشترک اصولگرایان برای رسیدن به وحدت خبر داد.

مسعود میرکاظمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی مهر از نشست مشترک همه اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی اظهار داشت: اصولگرایان از تعدد کاندیداها نباید نگرانی داشته باشند چرا که هر چه جلوتر می رویم ائتلاف ها و هماهنگی های بیشتری بین اصولگرایان شکل می گیرد.

میرکاظمی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان قرار است به گزینه واحدی برسند گفت: آنها با هم نشست برقرار می کنند و حتما رسیدن به گزینه واحد نیز در برنامه های آنها وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی بانی ائتلاف و برگزاری نشست مشترک بین اصولگرایان هستند گفت: خود اصولگرایان تصمیم گرفتند که کنار هم بنشینند.

میرکاظمی در پاسخ به این سوال که آیا با جبهه پایداری نیز مذاکراتی انجام گرفته است گفت: وقتی می گوییم همه اصولگرایان جبهه پایداری نیز حساب می شود و در آینده نزدیک مطمئن هستم ائتلاف خوبی بین اصولگرایان شکل خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اظهارات ضد و نقیضی مبنی بر عدم وحدت شنیده می شد گفت: باید فرصت دهیم چرا که هنوز شورای نگهبان کاندیداهای نهایی را معرفی نکردند.

میرکاظمی اظهار داشت: این منطقی است که اصولگرایان به یک وحدت رویه خوبی برسند.

کد خبر 2058093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha