۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

حجت الاسلام طاهری:

شباهت جلیلی و احمدی نژاد/ ائتلاف فرجام درستی ندارد

شباهت جلیلی و احمدی نژاد/ ائتلاف فرجام درستی ندارد

گرگان - خبرگزاری مهر: دبیر جبهب پایداری انقلاب اسلامی در گلستان گفت: تنها شباهت احمدی‎نژاد با جلیلی در گفتمان انقلاب بوده و این شباهت دلیل نمی شود که جلیلی کاندیدای دولت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن طاهری صبح یکشنبه در همایش انتخاباتی در مدرسه حوزه علمیه امام صادق (ع) افزود:شورای عالی امنیت ملی جایگاهی است که مهمترین مسائل کشور در آن مطرح می شود و مسائل امنیتی ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز دارد و مسائل مختلفی مانند اختلاس سه هزار میلیاردی، مسئله گروهک ریگی و مسئله هسته ای و دیگر مسائل از این دست در این شورا بررسی می شود.
 
حجت الاسلام طاهری افزود: جلیلی در مسئله هسته ای ایران اقدامات قاطعانه ای داشته که در عین قاطعیت، هوشمندانه و با تدبیر بوده و اینکه برخی می گویند این اقدامات شعاری بوده نادرست است چراکه این اقدامات در عرصه دیپلماسی با رعایت عزت و اقتدار نظام و با تدبیر و هوشمندی بوده است.
 
وی ادامه داد: جلیلی از سال 70 وارد وزارتخانه شد که نشان دهنده توانایی وی است و در زمان کار خود برای 13 سفیر به دلیل مشکلات پرونده تشکیل داده و آن ها را عزل کرد که این امر مدیریت قوی، قاطعیت و تدبیر او را نشان می دهد.
 
مناظره ها در شناخت کاندیدای اصلح موثر بوده است
 
وی در خصوص مناظره تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی گفت: مناظره سوم موثرتر بوده و بسیاری از مردم در این مناظره نسبت به شناخت اصلح آگاه شدند.
 
دبیر جبهه پایداری گلستان بیان کرد: نقد کردن عملکرد برخی کاندیداها تخریب نبوده و برای شناخت اصلح باید انتقاد داشت تا زمینه شناخت برای مردم فراهم شود.
 
ائتلاف فرجام درستی ندارد
 
طاهری درباره ائتلاف سه نفره حداد، قالیباف و ولایتی گفت: از همان ابتدا معلوم بود که این ائتلاف فرجام درستی ندارد و در مناظره سوم یکی از ایرادهایی که از سوی سایر کاندیداها مطرح شد اختلاف ‎نظرهای اساسی بین اعضای این ائتلاف بود. 
 
وی درباره اینکه برخی می‎گویند شعارهای جلیلی همانند احمدی‎نژاد است و از کجا معلوم که ایشان در آینده وضعیتی مشابه احمدی‌نژاد پیدا نکند، خاطرنشان کرد: آن چیزی که موجب شباهت جلیلی به احمدی نژاد می شود شباهت گفتمان آن ها است و اینکه گفتمان جلیلی همان گفتمان انقلاب بوده که احمدی نژاد در سال 84 مطرح کرد و این یکی از نقاط قوت جلیلی است که گفتمان انقلاب را پیگیری می کند.
 
وی خاطر نشان کرد: ما باید مجموعه عملکرد دولت را ببینیم نه یک شخص را، شعارهایی که احمدی‎نژاد داد گفتمان انقلاب بود و اکنون نیز جلیلی همان گفتمان را دنبال می‎کند اینکه اصل گفتمان را زیرسوال ببریم دچار خطا شده‎ایم.
 
دبیر جبهه پایداری گلستان اظهار کرد: دولت نهم و دهم گفتمان انقلاب را کاملا برجسته کرده است و افتخار می‎کنیم که به احمدی‎نژاد 84 و 88 رای دادیم، دشمن می‎خواهد ما از حمایت گفتمان انقلاب رویگردان شویم اما باید بگویم یکی از افتخارات جریان اصولگرا این است که از کسی حمایت می‎کند که تابع ولایت باشد و اگر در مسیر، کوچکترین زاویه‎ای پیدا شود یقینا در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد.
 
وی در خصوص نظرسنجی‎ها گفت: نظرسنجی‎هایی که انجام می‎شود حتی اگر واقعا نظرسنجی باشد چندان معتبر نیست چراکه هر سایتی مخاطبان خاص خود را دارد و این نظرسنجی‎ها قابل تغییر است .
کد خبر 2071944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha