۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۲

اشکان دژاگه:

بعد از صعود به جام جهانی به بازیکنان ایران تبریک گفتم/ می‌خواهم برای فولهام اولین گلم را بزنم

بعد از صعود به جام جهانی به بازیکنان ایران تبریک گفتم/ می‌خواهم برای فولهام اولین گلم را بزنم

اشکان دژاگه امیدوار است با پشت سر گذاشتن مصدومیتش برای آغاز رقابتهای فصل 2014-2013 رقابتهای لیگ برتر انگلستان بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دژاگه که در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از ولفسبورگ به فولهام پیوست 21 بازی برای این تیم لیگ برتری انجام داد اما در جریان پیروزی 3 بر 2 مقابل کوئینزپارک رنجرز در روز اول ماه آوریل دچار مصدومیت از ناحیه زردپی زانو شد و باقی رقابتهای فصل را از دست داد.

او در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه فولهام در مورد آخرین وضعیت خود گفت: 9 هفته از عمل جراحی‌ام می گذرد و اکنون شرایط خوبی دارم. امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات برگردم و خودم را برای آغاز فصل آماده کنم.

دژاگه افزود: بدموقعی این مصدومیت به سراغم آمد. شرایط خوبی داشتم و روز به روز بهتر می‌شدم و خیلی خوب بازی می‌کردم. تا به حال چنین مصدومیت شدیدی را تجربه نکرده بودم. انگیزه بالایی برای ادامه روند رو به رشدم در فصل گذشته دارم.

مهاجم پیشین باشگاه هرتابرلین و ولفسبورگ گلزنی را اصلی‌ترین هدف خود در فصل آینده تعیین کرده و می‌گوید: می خواهم اولین گلم را برای فولهام به ثمر برسانم. من به عنوان یک هافبک همیشه نهایت تلاش خود را به کار می‌بندم که تیم به پیروزی برسد.

در حالی که دژاگه دوران بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد تیم ملی ایران با شکست کره جنوبی جواز حضور در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل را کسب کرده است.

دژاگه در مورد صعود ایران به جام جهانی گفت: من همه بازی‌های تیم ملی ایران را تماشا کردم و با بازیکنان تماس گرفتم و به آنها تبریک گفتم. بازی با پیراهن تیم ملی در جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویاست بنابراین می‌دانم هم تیمی‌هایم چه احساس فوق‌العاده‌ای دارند. 

هافبک ملی پوش فولهام در پایان گفت: این فصل شخصا برای من و برای باشگاه فولهام یک فصل بزرگ خواهد بود. می‌خواهم همه تلاشم را برای ارائه بهترین بازی‌ها با پیراهن فولهام انجام دهم و امیدوارم بتوانم تابستان سال آینده با پیراهن تیم ملی کشورم در جام جهانی برزیل بازی کنم.

کد خبر 2085639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha