۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

انتشار کتابی که از شما می‌خواهد فکر نکنید!

انتشار کتابی که از شما می‌خواهد فکر نکنید!

کتاب «فکر نکنید، زندگی کنید» نوشته ریچارد کارلسن مشاور مدیریت استرس از سوی نشر پوینده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارل گوستاو یونگ زمانی گفت: بزرگترین معضلی که انسان با آن رو به رو است، بیماری ذهنی جدی نیست بلکه ناخشنودی ذهنی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ریچارد کارلسن که یک مشاور مدیریت استرس است، در کتابی که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی از او توسط انتشارات پوینده منتشر شده است، از مخاطبان خود می‌خواهد فکر نکنند، بلکه زندگی کنند.

او می‌گوید کتاب را برای همه کسانی نوشته که می‌خواهند به حال بهتری برسند، کسانی که افسرده‌اند و با اندوه ادامه‌دار رو به رو هستند، چشم‌اندازی منفی دارند، اغلب ناخشنودند و حال خوشی ندارند، درباره هدیه زندگی خود احساس حق‌شناسی نمی‌کنند.

کتاب «فکر نکنید، زندگی کنید» در واقع ادامه کتابی است قبلاً با عنوان «می‌توانید در هر شرایطی سر حال باشید» منتشر شده است. کارلسن مدعی است روش رسیدن به شادی و شادمانی که در کتابش آن را توضیح داده، می‌تواند به همه کمک کند تا به لحاظ روحی و روانی در موقعیت بهتری قرار بگیرند اما اگر به لحاظ اعصاب و روان در شرایط نامناسبی قرار دارید، این کتاب نمی‌تواند جایگزین مراجعه به روان‌درمانگر یا روانپزشک باشد.

او مخاطبان خود را دعوت کرده که با روش‌های پیشنهاد شده در این کتاب، با ذهنی باز رو به رو شوند و اینگونه فکر نکنند که ایرادها بیش از اندازه ساده‌انگاری شده‌اند. کتاب اخیر در 19 فصل زیر عناوینی مانند اندیشه و احساس، درایت، سیستم‌های فکری، روحیه، سوگ و از دست دادن، بیماری و مرگ، هنر خوشبختی و خوشبختی و قدرشناسی، تدوین شده است.

کتاب 192 صفحه‌ای «فکر نکنید، زندگی کنید» در شمارگان 2000 نسخه و با بهای 9000 از سوی نشر پوینده منتشر شده است.

کد خبر 2102583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha