۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

اجرای طرح برخورد با فروشندگان پوشاک مبتذل و نامناسب / پلمب 235 مغازه

اجرای طرح برخورد با فروشندگان پوشاک مبتذل و نامناسب / پلمب 235 مغازه

رئیس پلیس تهران از پلمب 235 فروشگاه پوشاک در طرح برخورد با عرضه کنندگان لباس های مبتذل و نامناسب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و بنا بر درخواست شهروندان تهرانی برای مقابله و جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف و همچنین فروش علایم گروه های انحرافی از سوی برخی واحدهای صنفی در تهران طرح برخورد با این واحدهای صنفی از ابتدای هفته آغاز شده است.

وی علت برخورد با این واحدهای صنفی متخلف را ارائه البسه و پوشاک مبتذل، دارای تصاویر و علایم موهن و مستهجن اعلام کرد و گفت: از آغاز اجرای این طرح شاهد استقبال شهروندان از اجرای طرح بوده ایم.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از ابتدای این هفته ضمن بازدید از 2630 واحد صنفی پوشاک، اقدام به پلمپ 235 واحد صنفی متخلف و توجیه مالکان آن کرده و همچنین فروشگاهها و واحدهای صنفی که اقدام به فروش علایم گروه های انحرافی می شود نیز شناسایی و پس از صورت جلسه پلمب شدند.

 ساجدی نیا، تصریح کرد: طرح مذکور در تمامی نقاط شهر تهران و با حضور ماموران پایگاههای 9 گانه پلیس امنیت عمومی و یگان امداد تهران بزرگ اجرا شد که در نتیجه از کل واحدهای صنفی بازدید شده به مالکان 617 واحد صنفی تذکر داده شد و 235 واحد صنفی متخلف پس از صورت جلسه پلمپ شده و تعداد قابل ملاحظه ای البسه، آرم و علایم انحرافی و ژورنال های مستهجن کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به استمرار این طرح در روزهای آتی گفت: این طرح در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و  به درخواست شهروندان تهرانی صورت گرفته و در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت و این در حالی است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف صاحبان واحدهای صنفی مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2110478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha