۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

واعظی به مهر خبر داد:

معرفی گزینه ها برای دبیری شورای فضای مجازی به رئیس جمهور/ افزایش پهنای باند در کوتاه مدت

معرفی گزینه ها برای دبیری شورای فضای مجازی به رئیس جمهور/ افزایش پهنای باند در کوتاه مدت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح اقدامات این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور گفت: درباره انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی توضیحاتی ارایه کرد.

محمود واعظی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پاسخ به این سوال که فرد مورد نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شورای عالی فضای مجازی کیست و تا چه زمانی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع در اختیار رئیس جمهور است.

وی افزود: ما پیشنهادات خود را ارایه کردیم و در حال حاضر دکتر روحانی در حال بررسی تعداد افراد جدیدی برای واگذاری مسئولیت شورای عالی فضای مجازی به آنها است.

واعظی در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیس بوک برخی وزیران دولت، گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده و موضوع را بررسی می کند، پس از به نتیجه رسیدن گزارشی به رئیس جمهور ارایه خواهند کرد.

وی درباره قولی که به مردم مبنی بر افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت داده بود نیز تصریح کرد: قولی که داده بودم این است که پهنای باند ما ظرف مدت کوتاهی افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: وقتی پهنای باند افزایش پیدا کرد به نفع کسانی خواهد بود که در نوبت بودند تا اینترنت دریافت کنند.

وی با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت اینترنت در کشور نیز عنوان کرد: برای افزایش سرعت عمومی طرحی را تحت شبکه ملی اطلاعات داریم که بعد از اجرای آن سرعت ها افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 2138254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha