۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

منصوري:

روابط عمومي الكترونيك در هرمزگان فراگير مي شود

بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان گفت: روابط عمومي الكترونيك در هرمزگان فراگير مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امين منصوري ظهر دوشنبه در سومين نشست آموزشي مديران روابط عمومي فرمانداري هاي استان اظهار داشت: امروزه برقراري ارتباط مستمر با استفاده از ابزار نوين براي هر مجموعه پويايي يك اصل مهم است و در همين راستا در حال حركت به سمت ايجاد روابط عمومي الكترونيك در استان هرمزگان هستيم.

سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان بيان كرد: رويكرد ما در اداره كل روابط عمومي استانداري هرمزگان حركت به سمت روابط عمومي الكترونيك است كه يكي از گام هاي مهم آن با راه اندازي وب سايت فرمانداري ها شكل عملي به خود گرفت.

وي اضافه كرد: روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود مي آورد كه به مخاطبان اين امكان را مي دهد كه در هر زمان و مکان بتوانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند و در واقع، روابط عمومی الکترونیک محدودیت های زماني و مكاني را از بین برده و موجب ايجاد ارتباطي مستمر و قوي با مردم مي شود.

وي فضاي مجازي را يكي از بهترين راه هاي ارتباطي در جهان امروز دانست و بيان داشت: پست الكترونيكي فرمانداري ها نيز در چند روز آينده ايجاد شده و در اختيار مديران روابط عمومي قرار مي گيرد.

سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري هرمزگان ابراز داشت: هم اكنون با همكاري استانداري هرمزگان كليه فرمانداري مجهز به سيستم پيامكي شده اند كه مي تواند جهت انتشار اخبار، دريافت پيشنهادات و انتقادات مردم، افكار سنجي و ارسال پيام هاي مناسبتي بكار گرفته شود.

منصوري گام بعدي حركت به سمت روابط عمومي الكترونيك را ساماندهي وب سايت ها، سيستم هاي پيامكي و پست الكترونيكي دستگاه هاي اجرايي استان در قالب ايجاد يك بانك اطلاعاتي بر شمرد و افزود: اين بانك اطلاعاتي هم اكنون از طريق كميته الكترونيك شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در آستانه تكميل و افتتاح است.

وي در ادامه يكي از اهداف راه اندازي وب سايت فرمانداري ها را دسترسي آسان تر مردم به مسائل كوچك و بزرگ جاري در شهرستان ها عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه وب سايت استانداري هرمزگان مي بايست سراسر استان را پوشش دهد در انعكاس اخبار شهرستان ها محدوديت داشت، اما با آغاز بكار وب سايت فرمانداري ها مي توان اخبار بيشتري را با موضوعات مختلف حتي در سطح بخشداران و دهياران منتشر کرد.

وي يادآور شد: البته حذف محدوديت ها در تعداد انتشار اخبار به معني كاهش كيفيت خبر نيست و قطعا ارزش هاي خبري و رعايت سبك خبرنويسي استاندارد بايد مورد توجه ويژه مديران روابط عمومي فرمانداري ها قرار گيرد.

وي ضمن بر شمردن ويژگي هاي يك رسانه موفق ابراز داشت: فرمانداري هاي استان با تهيه گزارش هاي موضوعي و اخبار با كيفيت و همچنين انتشار به موقع و به روز اين مطالب مي توانند به يكي از رسانه هاي قوي در شهرستان خود تبديل شوند تا مردم بتوانند اطلاعات مربوط به برنامه ها، پروژه ها، مسائل و مشكلات منطقه را از اين طريق دنبال كنند.

سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري هرمزگان بر تعامل بيشتر روابط عمومي فرمانداري با رسانه هاي مستقر در شهرستان تاكيد و خاطر نشان كرد: با هماهنگي و همكاري دو مجموعه روابط عمومي و رسانه ، مردم به طور مستمر در جريان تحولات قرار مي گيرند كه اين امر موجب پيشرفت، ارتقا سطح اطلاعات و فرهنگ جامعه مي شود.

 

 

کد خبر 2164226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha