۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۵۹

میرعماد:

روابط‌ عمومی باید نگاهی تیزبین و خلاق داشته باشد

روابط‌ عمومی باید نگاهی تیزبین و خلاق داشته باشد

سمنان – خبرگزاری مهر: مدیركل منابع طبيعي و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه روابط عمومی یک هنر است، گفت: یک هنرمند باید نگاهی تیزبین و خلاق داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهندس سید حسن میرعماد صبح دوشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و اطلاع رسانی اداره کل منابع طبيعي و آبخیزداری استان سمنان که با حضور اعضا در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید آیینه تمام‌نمای اداره باشند و کلام آنها نفوذ داشته باشد و این قشر زمانی که بتوانند در امور کاری اخلاص داشته باشند به موفقیت دست خواهند یافت.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مشکلات مردم را به مدیر دستگاه و عملکرد مدیر را به مردم ارائه می‌کند و با ایجاد این ارتباط دوطرفه در پیشبرد امور دخالت دارد، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی ویترین مجموعه هستند و وقتی به ویترین نگاه می کنیم پی می‌بریم که در داخل آن سازمان چه خبر است.

مدیركل منابع طبيعي و آبخیزداری استان سمنان ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی بازوی پرتوان یک مدیر است اظهار داشت: یک سازمان با حضور روابط عمومی پرتوان به تعالی می‌رسد.

میرعماد ابراز داشت: امروز ارتباطی که با مهارت و تخصص همراه شود، موفق و کارآمد است که روابط عمومی‌های باید بر این امر واقف باشند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند به عنوان مشاوری امین، برای مدیران خود مشاوره ارائه کرده و با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف عملکرد سازمان متبوع خود را به مردم گزارش دهند.

این مسئول تصریح کرد: جلب اعتماد مردم، جزو وظایف برون سازمانی روابط عمومی‌ها بوده و در افکارسازی، تاثیرگذاری و جهت‌گیری نگرش مردم، موثر خواهد بود.

میرعماد اظهار داشت هرکدام از مسئولان استانی و کشوری که نسبت به اهمیت، توسعه و بهره برداری منابع طبیعی توجیه می شوند واکنش مثبتی نشان می دهند، لذا همه رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی لازم است در مراسم گلنگ زنی و بهره برداری از پروژه ها مسئولان را دعوت کنند و از نفوذ آنها در جذب اعتبارات استانی و ملی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: رؤسای شهرستانی باید اخبار فعالیت ها و پروژه ها را اطلاع رسانی کنند.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومي اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این نشست، پيرامون وظايف، اهميت و جايگاه ويژه روابط عمومي و طرح مسائل و مشكلات موجود پرداخت و گفت: این روابط عمومی‌ها هستند که با اتصال به دنیای ارتباطات و رسانه‌ها می‌توانند در کنار خبرنگاران عامل وحدت بخش در جامعه بوده و امید را در آن گسترش دهند.

ابوالفضل صیادجو تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید "روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد".

وی، روابط عمومی‌ها را مغز متفکر هر سازمان دانست و عملکرد این مجموعه را موجب افزایش انگیزه در هر سازمانی معرفی کرد.

مدیر روابط عمومي اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به فعالیت شش ماهه روابط عمومی این اداره کل، گفت: پرداختن به مباحث ارتباطات، اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند اعتبار شاخص و قابل توجه است.

کد خبر 2164392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha