۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نگرانی مردم رویدر از رهاسازی معتادان پرخطر در کهورستان

نگرانی مردم رویدر از رهاسازی معتادان پرخطر در کهورستان

رویدر - خبرگزاری مهر: رئيس شوراي اسلامي شهر رويدر با اشاره به تخليه معتادان پرخطر در دهستان كهورستان شهرستان بندر خمير گفت: مردم بخش پانزده هزار نفري رويدر كه در مجاورت اين منطقه هستند،هم اكنون در اضطراب و نگراني بسر مي برند.

عبدالسلام جمالي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين اقدام، خطرات بسيار براي امنيت جاني، مالي و سلامت مردم منطقه دارد.

وي ضمن تشكر از اقدام فوري فرمانداري شهرستان بندر خمير و ديگر ادارات و نهادهاي زيربط براي جمع آوري تعدادي از اين معتادان پرخطر گفت: بيم آن مي رود جمعي ديگر از اين افراد در سطح روستاهاي اين منطقه پراكنده شده باشند كه بايد هر چه سريعتر جمع آوري و به استان فارس عودت داده شوند.

عضو شوراي اسلامي شهرستان بندر خمير تصريح كرد: اين اقدام از ناحيه هر اداره يا دستگاه اجرايي در استان فارس رخ داده است، اقدامي خطرناك و توهين به مردم هرمزگان هست و بايد مديران استان هرمزگان، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و رسانه هاي استان به اين اقدام واكنش نشان دهند.

به گزارش مهر، بامداد روز گذشته در اقدامی قابل تامل تعداد زیادی از معتادان پرخطر از شهر شیراز با سه دستگاه اتوبوس در روستاهای غرب استان هرمزگان رها شدند که این امر با واکنش فرماندار خمیر، اعضای شوراهای روستایی روستاهای دهستان کهورستان و نیروهای انتظامی در منطقه شد.

علیرغم جمع آوری 60 نفر از معتادان رهاشده شیرازی در این شهرستان همچنان فرماندار بندرخمیر نسبت به بیشتر بودن این تعداد ابراز نگرانی می کند.

 

 

کد خبر 2166558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha