۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

عشقی خبر داد:

راه اندازی رشته روابط عمومی الکترونیک در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان

راه اندازی رشته روابط عمومی الکترونیک در دانشگاه  فرهنگ و هنر اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: این دانشگاه رشته های روابط عمومی الکترونیک، علوم ارتباطات، خبرنگاری الکترونیک و عکاسی خبری در مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا عشقی با بیان اینکه این رشته ها بر اساس ظرفیت های کشوری راه اندازی شده، افزود: این دانشگاه با بستر سازی و توسعه کمی و کیفی توانسته تاکنون بیش از 1600 نفر دانشجوی بومی و غیر بومی در رشته های متنوع و متفاوت جذب و پرورش دهد.

وی گفت: شماری از دانشپذیران رشته روابط عمومی الکترونیک مرکز فرهنگ و هنر استان اصفهان جز کارکنان و کارمندان دستگاه های اداری و اجرایی کشور هستند.

مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان از جذب دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون در این مرکز از ترم بهمن امسال خبر داد و افزود: این دانشگاه در مقطع کاردانی در رشته های امور فرهنگی، انیمیشن، تکنولوژی آموزش چاپ، طراحی چاپ، خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، کمک کارگردانی و موسیقی و در مقطع کارشناسی در رشته های کارگردانی انیمیشن، خبرنگاری اجتماعی و فرهنگی، عکاسی خبری، روابط عمومی الکترونیک، موسیقی سازهای ایرانی، مدیریت امور فرهنگی و همچنین برنامه ریزی فرهنگی، دانشجو می پذیرد.
 

کد خبر 2173771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha