۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

براهویی عنوان کرد:

تببین جایگاه واقعی سیستان و بلوچستان در گرو توسعه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است

تببین جایگاه واقعی سیستان و بلوچستان در گرو توسعه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است

زاهدان- خبرگزاری مهر: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سیستان و بلوچستان گفت: تببین جایگاه واقعی استان و زمینه‌سازی برای حضور سرمایه‌گذاران و معرفی پتانسیل‌های موجود در گرو رشد و توسعه روابط عمومی ها و همچنین رسانه ها است.

علیرضا براهویی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشست روابط عمومی‌های استان در گفتگو با مهر اظهار داشت: پتانسیل‌های بسیار زیادی در راستای سرمایه‌گذاری در بخش های صنعت، معدن، ترانزیت جاده‌ای و دریایی در استان وجود دارد که متاسفانه برای بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی ناشناخته مانده است.

وی با تاکید بر رشد و توسعه روابط عمومی‌ها و تعامل سازنده با رسانه‌ها اظهار داشت: تعامل این دو حوزه و تجهیز آنها با ابزار و تکنولوژی‌های نوین نقش بسزایی در انعکاس سیمای واقعی استان و ایجاد بستر سرمایه گذاری و توسعه در استان خواهد ساخت.

وی برخورداری استان از خط راه آهن، وجود بنادر صیادی و ترانزیتی کالا و همچنین همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان و دسترسی به آب‌های آزاد را به عنوان بخشی از پتانسیل‌های موجود و منحصر بفرد در این استان عنوان کرد و گفت: در صورت توجه به این فرصت‌ها و انعکاس آنها توسط حوزه‌های اطلاع‌رسانی کمک شایانی در برنامه‌ریزی مسئولان و تسریع  در توسعه و آبادانی استان انجام خواهد شد.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌هاي آموزشي كوتاه مدت و تشكيل نشست‌هاي هم‌انديشي روابط عمومي‌هاي منجر به ارتقا جايگاه و افزايش كارايي روابط‌عمومي‌هاي استان شده است افزود: روابط‌عمومي‌هاي استان در طی سال های گذشته موفق به كسب بسیاری از رتبه‌هاي تخصصي و برتر در کشور شدند.

وي تلاش براي جذب نيروهاي متخصص و كارآمد در روابط‌عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و تقويت تفكر ارتباطي ميان فعالان بخش خصوصي را از راهبرد‌هاي اصلي شوراي هماهنگي روابط‌ عمومي‌هاي استان برشمرد و گفت: در طی سال‌های گذشته بيش از 2 هزار ساعت كلاس و دوره‌ آموزشي تخصصي براي فعالان و مديران روابط‌عمومي استان برگزار شده است.

براهويي تبليغات و اطلاع‌رساني را تنها جزيي از فعاليت‌هاي يك روابط‌ عمومي موفق عنوان كرد و افزود: رويكرد اساسي دولت در زمينه افزايش كمي و كيفي ارائه خدمات به مردم به فرصتي براي توسعه فعاليت‌هاي روابط‌ عمومي‌ها تبديل شده و روابط‌ عمومي‌ها موظف‌اند با نياز سنجي درخواست‌هاي مردمي، جمع‌بندي مطالبات اجتماعي و انجام پژوهش‌هاي ارتباطي، بستر مناسب براي به ثمررساندن فعاليت‌هاي دولت  فراهم كنند.

وی افزود: این شورا تصمیم دارد تا به منظور توسعه و رشد کیفی مقوله اطلاع رسانی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین سلسله نشست‌های آسیب شناسی در حوزه اطلاع رسانی با همکاری سایر ادارت استان اقدام کند.

وی آمادگی این شورا را برای برگزاری کارگاه های آموزشی در این راستا عنوان کرد و ادامه داد: ادارات اجرایی سراسر استان می توانند با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی ها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی لازم اقدام کنند.

 

 

کد خبر 2179106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha