۳ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۸

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی در استان سمنان منصوب شد

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی در استان سمنان منصوب شد

شاهرود – خبرگزاری مهر: طی حکمی از سوی دبیر کل "کنفرانس بین المللی روابط عمومی "، امیر حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان سمنان منتصب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باقریان طی حکمی خطاب به امیر حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آورده است: با توجه به سوابق، تجارب و همکاریهای فیمابین، شما را به عنوان نماینده رسمی "دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی" در استان سمنان منصوب می کنم.

امیر حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کم و کیف برگزاری این کنفرانس گفت: تجربیات بیش از 300 نفر از متخصصان، استادان، صاحب نظران و کارشناسان روابط عمومی داخلی و خارجی از طریق ارایه سخنرانی و مقاله در اختیار حاضران در کنفرانس قرار خواهد گرفت تا نقطه عطفی باشد در جهت شکوفایی روابط عمومی کشور برای رهایی از شیوه های سلیقه ای و محافظه کارانه و نیز برنامه ریزی مدون برای پویا کردن آن از جانب متولیان دولتی و خصوصی.

وی افزود: موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت "روابط عمومی یکپارچه" در تعالی روابط عمومی کشور، دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همچنین از کلیه فرهیختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان دعوت کرد تا با ارایه نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت کنند.

نماینده این کنفرانس در استان سمنان همچنین از مدیران و کارگزاران روابط عمومی نیز خواست تا با حضور خود در این کنفرانس بر غنا و شکوه آن بیفزایند.

این کنفرانس در تاریخ های 23 الی 24 دی ماه 1392 با حضور کارشناسانی از سراسر نقاط جهان در تهران برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در آن می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.irancpr.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 2181249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha