۴ آذر ۱۳۹۲، ۹:۳۷

میر شمسی:

كنفرانس روابط عمومي ايران باعث ارتقاء دانش روابط عمومی ها می شود

كنفرانس روابط عمومي ايران باعث ارتقاء دانش روابط عمومی ها می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: نماينده كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در استان گلستان از تمامي روابط عمومي هاي سازمان ها ، نهادها ، دانشگاه ها و دستگاه هاي اجرايي استان خواست با حضور و شركت شايسته در كنفرانس و جشنواره روابط عمومي ايران ضمن ارتقاء دانش علمي خود ، وضعيت و كاركرد مجموعه خود را نيز در اين جشنواره مورد ارزيابي قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيدكمال ميرشمسي شامگاه یکشنبه در گرگان گفت : برگزاري سالانه كنفرانس و جشنواره روابط عمومي ها كه طي روزهاي 23 و 24 دي ماه سالجاري در تهران برگزار مي شود و امسال يازدهمين دوره آن است ، فرصت مغتنمي است كه مديران و كاركنان روابط عمومي مي توانند داشته ها و دانسته هاي خود را ارتقاء بخشيده با ارزابي هاي صورت گرفته در جشنواره و نتايج حاصل از آن فارغ از هر نتيجه اي، به جايگاه خود پي ببرند .

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان تاكيد كرد : با تلاش مضاعف و استفاده از تجربيات ديگر روابط عمومي هاي شركت كننده در منفرانس و جشنواره و با خلاقيت و نوآوري مي توان مسير پيشرفت و تعاي را طي كرد.

وي افزود : آشنايي و برقراري ارتباطي موثر و سازنده با روابط عمومي هاي ديگر ، اساتيد و فعالان و كارگزاران روابط عمومي كشور ، شركت در كارگاه هاي آموزشي ، نمايشگاه جانبي از جمله ويژگي هاي برجسته كنفرانس و جشنواره روابط عمومي هاست كه در 23 و 24 دي ماه و به همت موسسه كارگزاران روابط عمومي برگزار مي شود.

نماينده كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در استان گلستان خاطر نشان كرد : از تمامي همكاران گرامي خودم به عنوان مديران و كاركنان تلاشگر حوزه روابط عمومي سازمان ها ، دانشگاه ها و دستگاه هاي اجرايي استان گلستان مي خواهم كه با حضور يكپارچه و موثر خود در اين رويداد بزرگ ، جايگاه ويژه اي را براي روابط عمومي هاي استان رقم بزنند. چراكه مجموعه روابط عمومي هاي استان كه چندي پيش جشنواره و همايش روابط عمومي هاي استاني را برگزار كرده اند ، نشان دادند كه شايستگي حضور در مجامع بزرگ تر و بالاتر را دارا هستند.

سيد كمال مير شمسي گفت: اين جشنواره در دو سطح ملي و بين المللي و در بخش هاي ويژه ، اصلي ، انتشارات ، فعالان روابط عمومي و جوايز روابط عمومي ديجيتال برگزار مي شود كه در بخش هاي مورد نظر بهترين پژوهش ، بهترين ارتباط رسانه اي ، بهترين ارتباط مردمي ، ارتباط درون سازماني ، تبليغات ، بهترين كتاب و بروشور روابط عمومي ، وبلاگ ، وب سايت و... مورد ارزيابي قرار مي گيرند.

نماينده كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در استان گلستان در پايان خاطر نشان كرد : مهلت شركت در جشنواره بيستم آذر ماه در نظر گرفته شده است و روابط عمومي دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان به عنوان نماينده كنفرانس و جشنواره در استان اين آمادگي را دارد كه در صورت نياز با ارائه مشاوره به روابط عمومي هاي استان ، شرايط حضور شايسته همكاران گرامي را در جشنواره و كنفرانس به وجود آورد.
 

کد خبر 2182032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha