۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

مسلمی:

زنجانی ها هفته سردی را پیش رو دارند / بارش 22 میلی متری در زنجان

زنجانی ها هفته سردی را پیش رو دارند / بارش 22 میلی متری در زنجان

زنجان - خبرگزاری مهر: کارشناس هواشناسی استان زنجان، با اشاره به اینکه از فردا دمای زنجان روبه کاهش است گفت: از فردا تا آخر هفته زنجانی ها هوای سردی را در پیش رو دارند.

محمد علی مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بارش برف که در دو و سه روز اخیر در استان بوده میزان بارندگی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش  خوب برف و باران در استان  میزان بارش در زنجان به  22 به میلی متر و ارتفاع برف 10 تا 15 سانتی متر رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود امروز هوا ابری و گاها با وزش باد و باران شدید همراه خواهد بود و همچنین دمای هوا با توجه به جریانات سرد شمالی به منطقه از فردا صبح با کاهش دما مواجه خواهیم بود.

مسلمی تاکید کرد: با نفوذ جریان های سرد شمالی ، دمای هوا در مناطق مختلف این استان بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود سامانه نفوذ کرده به استان زنجان که در چند روز اخیر موجب ریزش برف و باران در استان زنجان شده طی 24 ساعت آینده از این منطقه خارج شود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان یادآور شد: از امروز تا آخر هفته شاهدکاهش دما در استان خواهیم یود چرا که دمای زنجان امروز صبح یک درجه زیر صفر، بعد از ظهر 6 درجه زیر صفر ، فردا 8 و پس فردا  10 درجه زیر صفر خواهد بود.

مسلمی گفت: آسمان زنجان  امروز غالبا ابری در برخی نقاط مه آلود و با بارش برف و باران همراه خواهد بود و از اواخر وقت نیز هوا سرد و یخبندان خواهد شد.

کد خبر 2195125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha