۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

دقیقی:

روابط عمومی های برتر استان قزوین معرفی می شوند

روابط عمومی های برتر استان قزوین معرفی می شوند

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: با تعیین هشت سرفصل تخصصی و کاربردی، روابط عمومی های برتر استان شناسایی و معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صادق دقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: به منظور شناسایی و معرفی روابط عمومی های برتر استان با تعیین سرفصل های تخصصی ارزیابی ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: ارتباط با رسانه ها، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمی، انتشارات، مدیریت و برنامه ریزی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات محیطی و.نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت از شاخص هایی است که در معرفی روابط عمومی های برتر مورد توجه قرار می گیرد.

دقیقی بیان کرد: امتیاز روابط عمومی های برتر در گروههای الف، ب و ج با در نظر گرفتن مجموع امتیازات تعیین می شود و در جشنواره امسال اصل امور بر ارزیابی محتوی و کیفیت کارهای ارائه شده است.

روابط عمومی های برنامه مدونی برای دهه فجر داشته باشند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین یادآورشد: از روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم برای ایام دهه فجر برنامه مدونی داشته باشند و اطلاعات و آمار فعالیتهای دستگاه خود را برای انعکاس در رسانه های گروهی استان آماده کنند تا بموقع در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

وی تقویت روابط عمومی ادارات توسط مسئولان را از دیگر ضرورت های ارتقاء سطح کیفی این نهاد دانست.

کد خبر 2210433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha