۲۴ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۴

فقرایی به مهر خبر داد: :

مسجدالرضا اردستان نخستین مسجد میزبان فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم عمار

مسجدالرضا اردستان نخستین مسجد میزبان فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم عمار

اردستان – خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان از اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار در مسجد الرضا (ع) اردستان به عنوان نخستین مسجد شهرستان اردستان خبر داد.

هادی فقرایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردستان هم در مساجد، هیئات،حسینیه ها حوزه علمیه برادران و خواهران فیلم‌های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار پخش می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نخستین مسجد در اردستان، مسجد الرضا (ع) بوده که فعالیت خود را آغاز کرده -که مورد استقبال خوبی قرار گرفت به طوری که  جمعیت قابل توجهی از اکران فیلم های جشنواره استقبال کردند و از این جشنواره ابراز رضایت  کردند .
 
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان اردستان اظهار داشت: جشنواره ی مردمی فیلم عمار که از سال 1389 و با هدف، حفظ و گسترش ارزش های اصیل انقلاب و اسلام در قالب هنرفعالیت های خود را آغاز کرده است، تحول فرهنگی ، هنری خود را در حالی پشت سر می گذارد که از حمایت های رهبر معظم انقلاب و گروه عظیمی از مردم کشورمان در سنین و اقشار مختلف، بهره مند شده است.
 
وی اظهار داشت: آثار جشنواره فیلم عمار در قالب فیلم های بلند داستانی، فیلم کوتاه، پویانمایی و کلیپ است که در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد..

فقرایی افزود: نمایش فیلم های جشنواره عمار به صورت رایگان بوده و استفاده عموم مردم از آن بلامانع است.

کد خبر 2214103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha