۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴

تنها در یک هفته چهار میلیون دلار به جیب بزنید

تنها در یک هفته چهار میلیون دلار به جیب بزنید

دکتر ک.پینکرتون سیلورفیش؛ بزرگ‌ترین کارشناس جهان در رشته پاروکردن پول است که به شما یاد می‌دهید چطور طی یک هفته چهار میلیون دلار به جیب بزنید.

به گزارش خبرنگار مهر، بعضی آدم‌ها می‌خواهند دکتر یا وکیل یا مزرعه‌دار شوند. اما جیسون نوزل، می‌خواهد میلیاردر شود.

همه چیز از آن عصر پنج‌شنبه و از کنار دکه بستنی‌فروشی سوسمار یخی توی پارک شروع شد. جیسون، تازه یک بستنی سوسماری سفارش داده بود که دستش را توی جیبش کرد و دید ای دل غافل، پولش را گم کرده است. به جای پول فقط یک سوراخ به گندگی مشتش پیدا کرد. پول تو جیبی یک ماهش باد هوا شده بود...

اما جیسون نمی‌توانست همین‌طوری آن همه پول را فراموش کند. باید برای پیدا کردنش راهی پیدا می‌کرد... دوان دوان به خانه رفت و گنج‌یاب برادرش را قرض کرد و به جای گنج و یک قوطی پر از سکه، تنها یک کتاب پیدا کرد.

جیسون کتاب را برداشت و گل و لای روی جلدش را تکاند. روی جلدش پر بود از علامت دلار. عکس نویسنده، پشت جلد کتاب چاپ شده بود. دکتر ک.پینکرتون سیلورفیش؛ بزرگ‌ترین کارشناس جهان در رشته پاروکردن پول...

راستی خوانندگان خبرگزاری مهر، پیش از این با کتاب شگفت‌انگیز و پرفروش دکتر ک.پینکرتون سیلورفیش با عنوان «سه روزه آدم بی‌عیب و نقصی شوید» آشنا بودند. حالا همان نویسنده آمده تا راز پولدار شدن را به شما بیاموزد. شما کافی است تا کتاب«جایزه» را بخوانید آن وقت می‌توانید«تا پنج‌شنبه چهار میلیون دلار به جیب بزنید»

حتما با خودتان می‌گویید:غیرممکن است!هیچ‌کس نمی‌تواند یک هفته‌ای چهار میلیون دلار به جیب بزند! اما از حالا تا پنج‌شنبه آینده به دستاوردهای این کتاب عمل کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

کتاب«جایزه؛ تا پنج‌شنبه چهار میلیون دلار به جیب بزنید»، نوشته استفان مینز با ترجمه نسترن ظهیری را نشر پیدایش در 1500 نسخه و به قیمت 4000 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2225447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha