۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها تیرماه امسال برگزار می‌شود

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها تیرماه امسال برگزار می‌شود

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها، همزمان با سومین همایش علمی تولید محتوای روابط عمومی، تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی همزمان با 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همت این انجمن برگزار خواهد شد که در آن نشان عالی روابط عمومی به مدیران حوزه روابط عمومی کشور، اعطا خواهد شد. تجلیل از پیشکسوتان و صاحب‌نظران عرصه روابط عمومی از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

همچنین قرار است در تیرماه امسال، دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها در کشور برگزار شود. همزمان با این جشنواره، سومین همایش علمی تولید محتوای روابط عمومی هم برپا خواهد شد که برگزاری این همایش و جشنواره همزمان با حداکثر با فاصله چند روزه خواهد بود.

علاوه بر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها، آماده‌سازی کتاب سال روابط عمومی سال 93 جزو برنامه‌های دیگر انجمن متخصصان روابط عمومی است. برگزاری یک همایش تخصصی در حوزه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی و همچنین همایش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه از دیگر برنامه‌های پیش روی انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 93 است که قصد انجام آن را دارد.

کد خبر 2265649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha