۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

آیت الله آل‌هاشم:

دولت توصیه‌های رهبری در خصوص بهبود بهداشت جامعه را عملی کند

دولت توصیه‌های رهبری در خصوص بهبود بهداشت جامعه را عملی کند

تبریز – خبرگزاری مهر : امام جمعه موقت تبریز گفت : تمامی مسئولان باید توصیه‌های رهبری در خصوص بهداشت جامعه را جدی گرفته و در راستای آن رویکرد مناسبی را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود با تاکید بر بهبود وضعیت سلامت جامعه برنامه ریزی مناسب برای تبدیل ایران به قطب سلامت منطقه و جهان را واجب دانستند.

وی ادامه داد: ایشان همچنین پوشش همگانی بیمه و همچنین پایین آمدن قیمت درمان بیماری‌ها را مورد تاکید قرار داده و از مسئولان وزارت بهداشت خواستار شدند تا توقعات مردم در خصوص بهداشت و سلامت را به جا بیاورند.

آل هاشم همچنین با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص دانش هسته‌ای گفت: رهبر انقلاب مهم ترین فایده دانش هسته‌ای را تقویت اعتماد به نفس ملت ایران دانسته و بر لزوم پیشرفت در این علم تاکید کردند.

وی افزود : مذاکرات هسته ای باید ادامه یافته و مذاکره کنندگان نباید زیربار حرف زور بروند تا زحمات شهدا و دانشمندان هسته‌ای به باد نرود.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به روز  گرامیداشت شهید صیاد شیرازی گفت : شهادت مقام بلندی است و توجه به مقام شهدا و فداکاری‌های آن‌ها سبب ایجاد روحیه ایثار در جامعه می شود.

وی ادامه داد : همچنین از مناسبت های این هفته روز شهادت ام البنین مادر قمر بنی هاشم است که در از خود گذشتگی شهره بود.

کد خبر 2268401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha