۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹

همزمان با عید مبعث؛

دوره آموزشی «مهر ولایت» در خراسان شمالی برگزار می شود

دوره آموزشی «مهر ولایت» در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری برنامه فرهنگی و آموزشی مهر ولایت ویژه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری برگزاری برنامه فرهنگی و آموزشی مهر ولایت، اظهار کرد: این دوره در قالب اردوی فرهنگی و آموزشی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ویژه مدیران کانون های استان در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: دوره مزبور از عصر بیست و سوم اردیبهشت در اردوگاه هفت تیر شهرستان رامسر آغاز و تا یک شنبه بیست و هفتم این ماه ادامه خواهد داشت.

شیرازیان افزود: در این دوره آموزشی تفریحی کارگاه آموزشی و گعده های فرهنگی برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی پیش بینی شده است.

وی ارائه شیوه های ارتقای فعالیت های قرآنی و برگزاری کلاس های قرآنی، مدیریت فرهنگی و جهادی، کادرسازی و تشکیل بانک اطلاعات در کانون ها، تشکیل هسته های پژوهشی، سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مباحث آموزشی برنامه ریزی شده برای ارائه در این دوره برشمرد.

شیرازیان با اشاره به این که در این اردو ۱۵۰ مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی حضور خواهند داشت، گفت: برنامه سیاحتی و تفریحی، مسابقه فرهنگی و ورزشی و بازدید از کاخ موزه رامسر برخی دیگر از برنامه های این دوره پنج روزه خواهد بود.

 

کد خبر 2579937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha