۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۵۴

گزارش خبری/

نمایندگان کرمانشاه درباره بلاتکلیفی پروژه‌های استان به رئیس جمهور و سه وزیر تذکر دادند

نمایندگان کرمانشاه درباره بلاتکلیفی پروژه‌های استان به رئیس جمهور و سه وزیر تذکر دادند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: چهار نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور و سه وزیر کابینه درباره عدم توجه به وضعیت احداث پروژه‌های درمانی، جاده‌ای، بلاتکلیفی آزمون استخدامی سال 90 استانداری کرمانشاه و بی‌توجهی شهرک‌های صنعتی به جذب سرمایه گذار تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب و سنقرو کلیایی به صورت جداگانه به رئیس جمهور و تعدادی از وزرای دولت تذکر دادند.

دلایل این تذکر های کتبی را خبرنگار مهر از نمایندگان استان جویا شد که سید سعید حیدری طیب در پاسخ اظهار داشت: در دولت گذشته استانداری کرمانشاه اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرد و تعدادی از افراد نیز پذیرفته شدند اما همچنان شرکت کنندگان در این آزمون در بلاتکلیفی هستند.

دولت باید به تعهدات کابینه قبل پایبند باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که به رئیس جمهور تذکر کتبی داده است تصریح کرد: دولت جدید باید خود را به تعهدات گذشته پایبند بداند و این شرایط بلاتکلیفی را که به دلیل در نظر نگرفتن ردیف استخدامی برای شرکت کنندگان در آزمون سال 90 به وجود آمده را برطرف کند.

حیدری طیب گفت: در تذکر خود به رئیس جمهور خواستار تعیین تکلیف این افراد که از فرزندان شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه هستند شدم.

محمد ابراهیم محبی نیز در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص احداث یک درمانگاه در شهرستان سنقرو کلیایی خواستار پیگیری شد.

درمانگاه تأمین اجتماعی سنقر متوقف شده است

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سنقر باید از مدت‌ها قبل راه اندازی می‌شد اما در این خصوص کوتاهی هایی وجود داشته که نباید ادامه پیدا کند.

محبی خاطر نشان کرد: کلیه مقدمات کار از جمله فضای فیزیکی طرح مهیا شده در حالی که راه اندازی خود درمانگاه به تعویق افتاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول مستقیم این موضوع باید پاسخگو و پیگیر باشد.

شهرک صنعتی باید برای توسعه استان به جذب سرمایه گذار کمک کند

فتح الله حسینی نیز امروز به وزیر صنعت معدن و تجارت تذکر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در خصوص تذکر به وزیر صنعت به خبرنگار مهر گفت: یکی از مشکلات مناطق کم برخوردار از لحاظ صنعتی عدم توجه شرکت شهرک‌های صنعتی به حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار است.

حسینی گفت: اگر این شرکت به وظایف محوله خود در این خصوص عمل کند بسیاری از مشکلات صنعتگران برطرف خواهد شد اما در حال حاضر شاهد چنین موضوعی نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه برای رشد و توسعه نیاز به توجه ویژه به صنعتگران دارد که این موضوع را به آقای نعمت زاده تذکر دادم.

توقف بزرگراه اسلام آباد به حمیل باعث بالا رفتن آمار کشته ها شده است

همچنین نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو نیز در خصوص عدم پیگیری یک شاهرگ مواصلاتی حساس به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

علی جلیلیان به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش با پیگیری هایی که انجام شد روند احداث بزرگراه حمیل به اسلام آباد غرب کلید خورد اما دیری نپایید که ساخت این پروژه متوقف شد.

جلیلیان خاطر نشان کرد: آمار بالای تلفات جاده ای در این محور به معضلی بزرگ برای مردم منطقه تبدیل شده و تقریبا هر روز شاهد حادثه در این محور هستیم که صبح امروز نیز برخورد تریلی با مینی بوس 16 نفر را زخمی کرد و روز گذشته نیز تصادف مشابهی چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

وی گفت: باید وزیر راه و شهرسازی با جدیت خاصی تدام ساخت بزرگراه این محور را پیگیری کند تا از این قتل عام جاده ای هرچه سریع تر خودداری شود.

کد خبر 2270053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha