۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

صادقی خبر داد:

35500 مشترک در شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده از نعمت گاز برخوردارند

35500 مشترک در شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده از نعمت گاز برخوردارند

دهدشت – خبرگزاری مهر: رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: در حال حاضر 35 هزار و 500 مشترک در کهگیلویه، چرام و لنده از نعمت گاز برخوردارند.

شعبان صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شبکه گازرسانی روستاهای دره لبک، کل قیصر و دزک در شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است، افزود: به محض اتمام این شبکه ها در سال جاری اقدام به نصب انشعاب در این روستاها می شود و تمام ساکنین این روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: شبکه گازرسانی روستاهای بوای علیا، بوای سفلی، دارگنده و حسین آباد به اتمام رسیده و در حال حاضر در حال انتخاب پیمانکار علمک  برای نصب انشعاب در این روستاها هستیم.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهرها و روستاهای گازرسانی شده در شهرستان های کهگیلویه، لنده و چرام نیاز به اصلاح شبکه وجود دارد، یادآور شد: هم اکنون در حال تکمیل نقاط جامانده و یا تازه احداث شده هستیم و همزمان پیشنهاداتی در رابطه با گازرسانی به روستاهایی که خارج از محدوده 15 کیلومتر هستند داده شده که به محض تامین اعتبار و موافقت شرکت ملی گاز اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به دستورالعمل دولت مبنی بر افزایش 20 درصدی تعرفه گاز از تاریخ یک فروردین سال جاری تاکید داشت، عنوان کرد: این افزایش تاکنون لحاظ نشده است.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه با تاکید بر اینکه در سال جاری افزایش 20 درصدی تعرفه گاز را خواهیم داشت، بیان کرد: این افزایش شامل تمامی مصارف است.

صادقی همچنین در رابطه با قبوض مصرفی گذشته گفت: به دلیل اینکه مصارف لحاظ شده در این قبوض مصرف فصل سرما بوده و قرائت به صورت دو ماهه صورت گرفته است بنابراین عدم توجه تعدادی از مشترکین به بهینه مصرف کردن گاز باعث افزایش مبلغ قبض ها شده است.

وی به تمامی مشترکین گاز در سطح شهرستان کهگیلویه توصیه کرد که در تمام فصول سال بهینه مصرف کردن را کاملا رعایت و شرکت گاز را در خدمات رسانی و رضایت مندی خود یاری کنند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه همچنین به تمامی مشترکین ساکن در آپارتمان ها که از یک کنتور استفاده می کنند، توصیه کرد: حتما واحدها را تفکیک کنند تا مصرف پلکانی به جرائم بالاتر تبدیل نگردد.

صادقی در پایان بهره مندی همه روستاها و شهرهای شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز را مهمترین هدف شرکت گاز عنوان و ابراز امیدواری کرد: در آینده این نه چندان دور تمامی مردم شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار شوند.

کد خبر 2270416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha