۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برابر پیکان به اهداف‌مان رسیدیم/ در مشهد، حریف فجر می‌شویم

برابر پیکان به اهداف‌مان رسیدیم/ در مشهد، حریف فجر می‌شویم

سرمربی تیم سیاه جامگان با تاکید بر اینکه تیمش با استفاده از شرایط میزبانی در مشهد، پیکان را شکست داده و حریف فجر می‌شود، گفت: استراتژی ما در بازی رفت این بود که گل دریافت نکنیم و خوشبختانه به اهداف خود دست پیدا کردیم.

محمدرضا مهاجری، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که به میزبانی تیم پیکان در شهر قدس برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که تیم پیکان دارد، بازی سخت و سنگینی را مقابل این تیم در ورزشگاه شهر قدس پیش رو داشتیم اما خوشبختانه بازیکنان ما به لحاظ روانی برای حضور در این دیدار شرایط خوبی داشتند.

وی در همین خصوص افزود: در نیمه نخست یک مرتبه تیر دروازه پیکان را به لرزه در آوردیم و چند موقعیت خوب گل‌زنی دیگر نیز در جریان بازی داشتیم، هرچند که پیکانی‌ها نیز سه موقعیت مسلم گل زنی را از دست دادند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد همچنین تاکید کرد: استراتژی‌مان در بازی رفت این بود که در زمین تیم حریف گلی دریافت نکنیم که بازیکنان ما این خواسته من را به خوبی برآورده کردند و به اهداف استراتژی خود دست پیدا کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و ما می خواهیم در مشهد از شرایط میزبانی خود نهایت بهره را ببریم و با شکست دادن تیم پیکان، حریف فجرسپاسی شیراز شویم.

مهاجری همچنین گفت: خوشبختانه احمدصالحی قضاوت خوبی را انجام داد و در همه صحنه‌های بازی حضور داشت، ضمن اینکه اشتباهات وی نیز مغرضانه نبود.

 

کد خبر 2270930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha