۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۳

جلیلی خواستار شد:

تسریع در تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان/ لزوم آغاز احداث استادیوم جدید

تسریع در تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان/ لزوم آغاز احداث استادیوم جدید

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، خواستار تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر فرودگاه این شهرستان از سوی وزارت نفت شد.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد: شهرستان مسجدسلیمان با داشتن پتانسیل های نهفته ورزشی، نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است تا با بهره مندی از امکانات مناسب بتوانند بیش از گذشته به موفقیت دست پیدا کنند.

عض کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: نبود فضاهای ورزشی مناسب در این شهرستان، ورزشکاران و جوانان علاقه مند به ورزش را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است که این امر لزوم توجه وزیر ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیونهای ورزشی و شرکت ملی نفت را می طلبد که  در این میان با توجه به علاقه جوانان به ورزش فوتبال، رسیدگی به خواسته های فوتبالیست های مسجد سلیمانی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی،‌ اندیکا و هفتکل در مجلس اظهار کرد: یکی از مواردی که نیازمند تسریع در امر احداث آن به شدت احساس می شود آغاز به کار ساخت استادیوم جدید این شهرستان است.

جلیلی ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی این تقاضا را دارم که اعتبارات لازم برای احداث راه میانبر اهواز - مسجدسلیمان و راه های شهرستان را اختصاص دهد تا پروژه احداث استادیوم این شهرستان با همت همه مسئولان هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که نیاز به توجه ویژه مسئولان مربوطه به خصوص وزارت نفت دارد سرعت بخشی به امر تکمیل و تجهیز فرودگاه شهرستان است که مطمئنا با فراهم آوردن اعتبارات لازم و آماده سازی آن امکان استفاده بهینه از آن را برای رفاه حال شهروندان در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین نسبت به ادامه موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر اظهار امیدواری کرد و در خصوص حمایت مسوولان استانی از این تیم قول مساعد داد.

 


 

کد خبر 2271225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha