۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵

شیرزاد اعلام کرد:

وجود 280 پروژه نيمه كاره در آموزش و پرورش مازندران

وجود 280 پروژه نيمه كاره در آموزش و پرورش مازندران

بهشهر - خبرگزاری مهر: مديركل تجهيز و نوسازي مازندران از وجود 280 پروژه نيمه كاره خبر داد و گفت: در اين رابطه نيازمند كمك خيرين هستيم چرا كه با توجه به كمبود اعتبارات ساخت اين واحدها سالها بطول مي انجامد.

 به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلي شيرزاد عصر چهارشنبه در همايش تجليل از خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار در سالن توحيد بهشهر افزود: خوشبختانه در بحث ساخت و ساز فضاهاي آموزشي اقدامات خوبي در استان مازندران صورت گرفته و شاهد بهره‌برداري اين فضاها هستيم كه بايد با اولويت قرار دادن مدارس و فضاهاي نيمه كاره خيرين نيز وارد شوند.

وي ادامه داد: تكميل پروژه هاي نيمه كاره دولتي توسط خيرين از مصوبات مجلس است كه مي توانيم در اين راستا از حضور خيرين بهره مند شده و همچنين علاوه بر حضور قانوني خيرين در اين امر، شرايط نام گذاري نيز در آموزش و پرورش فراهم است.

شيرزاد با بیان اینکه کمک به امر مدرسه سازی در استان از رشد مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: در سال قبل خیران 45 میلیارد تومان برای کمک به مدرسه سازی تعهد کرده اند كه اعتبارات دولتي در استان 50 درصد اين ميزان بوده است كه بيانگر اهتمام ويژه به اين امر خداپسندانه است.

مدير كل تجهيز و نوسازي مازندران گفت: مازندران از استانهاي برتر كشور در امر مدرسه سازي و مشاركت خيرين در اين امر خداپسندانه است.

شيرزاد با بيان اينكه فضاهاي آموزشي از اركان مهم آموزش و پرورش است خاطر نشان كرد: خيرين بايد با ساخت مدارس و فضاهاي آموزشي به اين ركن كمك كنند و مدرسه اي بسازيم كه با دارا بودن كيفيت و كميت مناسب كمك كار نظام تعليم و تربيت باشد.

وي با بيان اينكه نقش بانوان در عرصه هاي مختلف اين انقلاب و نظام بي بديل است يادآور شد: ستاد بانوان خيرين مدرسه ساز استان نيز  بطور مستقيم در امر مدرسه سازي و يا غير مستقيم با ارائه فكر و ايده و كارفرهنگي يكي از اركان مهم در مجمع خيرين مدرسه ساز است كه بايد قدردان آنان باشيم.

مدير كل تجهيز و نوسازي مازندران در ادامه با اشاره به تعريف نشدن فضاي آموزشي در برخي از سايت هاي مسكن مهر تصريح كرد: متاسفانه اين مسئله از مشكلات و معضلاتي است كه با آن دست به گريبان هستيم و انتظار داريم از وجود خيرين در بخش ساخت فضاي آموزشي در سايت مسكن مهر فاقد فضاي آموزشي بهره مند شويم.

شيرزاد گفت: در ساخت و ساز در آموزش و پرورش، بازسازي مدارس تخريبي، مقاوم سازي مدارس و مسائل مختلف آموزشي خيرين مازندران به خوبي و با تمام توان وارد شدند اما تا رسيدن به وضعيت مطلوب راه طولاني در پيش داريم.

وي با بيان اينكه شايد امكان ساخت فضاي آموزشي براي همه خيرين وجود نداشته باشد ادامه داد: خوشبختانه شرايطي در نوسازي و تجهيز مدارس فراهم شده است تا همه خيرين به هر اندازه كه در توان دارند كمك كار باشند.

شيرزاد گفت: پرتال www.nosazimadares.ir طراحي شده تا خيرين با پرداخت آنلاين كمك هاي خود در هر مكان و با هر انگيزه اي بتوانند كمك كار ما در ساخت و ساز فضاي آموزشي باشند و در بحث محقق شدن تعهدات نيز همه تعهدات خيرين با نام و مشخصات كامل در سامانه درج شده است.

کد خبر 2272432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha