۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۵

خدمتگزار:

ایران از نظر تجهیزات نظامی نیاز به هیج کشوری ندارد

ایران از نظر تجهیزات نظامی نیاز به هیج کشوری ندارد

بیرجند- خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه از لحاظ تجهیزات نظامی کاملا پیشرفته و متکی به هیج کشوری نیست، گفت: اگر امروز ایران اسلامی در تمام نقاط دنیا حرفی برای گفتن دارد بخاطر حضور مردم و نظامیان در پشتیبانی از رهبری و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای بیرجند وبه مناسبت فرار رسیدن 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی  ایران در جمع نیروهای مسلح خراسان جنوبی وخانواده های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شما به عنوان سربازان وسلحشوران انقلاب اسلامی به اثبات رساندید که ایران اسلامی کشوری توانمند و صلح دوست است.

وی با اشاره به حضور ارتش درانقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: نیروی هوایی ارتش از اولین گروههایی بودند که به محضر امام مشرف شدند و بعد از آن هم ارتش در تمام صحنه های انقلاب و نظام در کنار مردم و پشتیبان نظام و لایت بوده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر حضور نیروهای مسلح بسیج، سپاه، ارتش ونیروهای انتظامی در کنار هم نبود ما نمی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس با هجمه زیاد دشمنان انقلاب اسلامی  که بسیج شده بودند جلوی انقلاب را بگیرند و با سلحشور شما نیروهای مسلح  نه تنها به مقصود خود نرسیدن بلکه سبب آن شد که در حال حاضر در دنیا جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.

خدمتگزار بیان داشت: امروز هرحرکت و پیشرفتی در نیروهای مسلح به وجود می آید به برکت وحدت بین نیروها می باشد و باید این وحدت ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در تمام نقاط دنیا حرفی برای گفتن دارد بخاطر همین حضور مردم و نظامیان در کنار مردم و در پشتیبانی از رهبری و نظام است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه ضمن تسلیت وتبریک به خانواده های شهدا که فرزندان گرانقدر خود را تقدیم انقلاب کردند، افزود: اکنون وظیفه همه مسئولین و مردم و است که نگذارند خون پاک شهیدان پایمال شود.

خدمتگزار با بیان اینکه یک لحظه در امر پاسداری از میهن ایران اسلامی کوتاهی نمی کنیم، اظهار کرد: برای پاسداشت خون شهدا و رهنمودهای فرماندهی کل قواه و برنامه های دولت تلاش می کنیم و این طبیعی است چون برای دفاع از انقلاب از بهترین نیروها برخوردار هستیم.

وی با اشاره به بحث آموزش و علم وفناوری بیان کرد: باید نظامیان موضوع آموزش در تمام زمینه ها را جدی بگیرند و همانند سایر مراکز علمی همچون گذشته پیشرفت در تمام زمینه ها داشته باشند.

خدمتگزار تصریح کرد: خراسان جنوبی با اهدای 373شهید و386جانباز و96 آزاده سرافراز به رشد این انقلاب کمک و از خانواده های این شهدا که با قدرت واستقامت ایستاده اند درس گرفته و با تمام توان برای ادامه راه این شهدا تلاش کنیم.

 

کد خبر 2272862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha