۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

حق شناس:

68 هزار زن سرپرست خانوار در کرمانشاه وجود دارد

68 هزار زن سرپرست خانوار در کرمانشاه وجود دارد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: آمار بالای زنان تحصیل کرده بیکار و وجود 68 هزار زن سرپرست خانوار در کرمانشاه وظیفه مسوولین استان در توجه به امور زنان را سنگین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شریفه حق شناس در نشست تجلیل و هم اندیشی بانوان کار آفرین کرمانشاه که در محل استانداری و به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت زهرا (ص) بسیار مفتخریم که می توانیم از نقطه نظرات بانوان کار آفرین و تلاشگر استان کرمانشاه بهرمند شویم.

وی ادامه داد: بانوان استان کرمانشاه در همه حوزه ها از توانمندی های ویژه ای برخوردار هستند و مسوولان استان باید در راستای استفاده از این توانمندی ها و بکار گیری آن در مسیر رشد و توسعه استان بسیار بهتر و شایسته تر استفاده کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه بانوان تحصیل کرده زیادی هستند که صاحب شغل هم نییستند و این وظیفه مارا برای رسیدگی به این موضوع بیش از پیش سنگین می کند.

حقشناس با اشاره به جمعیت بالای زنان سرپرست خانوار در کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 68 هزار زن سرپرست خانوار در استان کرمانشاه هست که وظیفه سنگین اداره امور خانواده را بر دوش می کشند و این هم کار مسوولان مرتبط با این موضوع را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: در این راستا باید توانمندی و مهارت این بانوان تقویت شود تا شاهد افزایش بانوان کار آفرین در استان باشیم.

گفتنی است در این مراسم که استاندار، رییس اتاق بازرگانی و معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه نیز حضور داشت بانوان کار آفرین استان کرمانشاه نظرات و مشکلات خود در این عرصه را بیان کرده و استاندار کرمانشاه نیز به پاسخگوی این سخنان بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2273242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha