۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱

سالک:

اصفهان خط سفید تهاجم فرهنگی به کشور است/ سکوت نمایندگان اصفهان در برابر اقدام نمایندگان چهارمحال بر اساس عقلانیت بود

اصفهان خط سفید تهاجم فرهنگی به کشور است/ سکوت نمایندگان اصفهان در برابر اقدام نمایندگان چهارمحال بر اساس عقلانیت بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر اصفهان در حال حاضر خط سفید تهاجم فرهنگی کشور است، گفت: ضروری است که زیرساخت‌های فرهنگی شهر اصفهان تقویت شود چرا که آمارهای به دست آمده از تخلفات و جرایم در شهرستان و بروز و ظهور ادیان جدید بسیار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی پیش از ظهر امروز در سی و سومین جلسه‌ی علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باید با همدلی و متحد شدن مشکلات و آسیب‌های شهر اصفهان را شناسایی کنند و با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی آنها را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلکسیونی از مشکلات شهر اصفهان هستند، تصریح کرد: سیستم اداری استان اصفهان و به طور کلی تمام کشور مریض است و در این میان مردم سرگردان بین ادارات هستند و حقوق آنها رعایت نمی‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان جلوی دلالان گوشه و کنار شهر را بگیرند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان بالادستی باید نسبت به اصلاح و تربیت زیر دستان خود توجه لازم را داشته باشند، بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز باید با حضور خود در گوشه و کنار شهر و ارتباط مستقیم با مردم جلوی برخی دلالانی را که از مردم اخاذی می‌کنند را بگیرند.

وی با اشاره به شعار سال جاری که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است، افزود: تمام طرح‌های گردشگری، عمرانی، اقتصادی، حمل و نقل و دیگر اموری که در شهر اصفهان دنبال می‌شود باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

حجت‌الاسلام سالک کاشانی در ادامه ضمن اشاره به معضل کم آبی و خشکسالی در استان اصفهان و پیگیری 4 ساله‌ی نمایندگان مجلس در این خصوص زاینده رود را مرده رود خواند و ادامه داد: مسئولان باید بدانند نباید نگاه سیاسی به آب داشته باشند آب خاص استان و شهر خاصی نیست و باید با دید ملی در خصوص آب تصمیم‌گیری شود.

سکوت نمایندگان اصفهان در برابر اقدام نمایندگان چهارمحال بر اساس عقلانیت بود

وی با اشاره به سکوت نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در برابر اقدام نمایندگان چهارمحال و بختیاری در راستای تحریک کردن احساس مسئولان در تصمیم‌گیری‌هایشان در حوضه آبریز زاینده رود، گفت: سیاست ما در مقابل نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری سکوت بود که البته این سکوت بر اساس عقلانیت و تدبیر صورت گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین تهاجم عقلانی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای مقابله با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه هفته‌ی گذشته شکل گرفت، ادامه داد: روز چهارشنبه بنده به نمایندگی از نمایندگان استان در وقتی که در قالب تذکری در مجلس به ایراد سخن پرداختم مصوبه‌ی برداشت 250 میلیون لیتر مکعب آب برای شرب را مطرح کرده و آن را در شورای عالی آب کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور به تصویب رساندیم.

ساختمان‌سازی در اصفهان به سوی ترویج فحشا پیش می‌رود

وی در ادامه به ساخت‌ و سازهای نا مناسب در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: نظام مهندسی در ساخت آپارتمان‌های جدید پیوست‌های فرهنگی را رعایت نکرده و با ایجاد این آپارتمان‌ها زمینه‌های رفتارهای ضد اخلاقی، فحشا و منکرات را در شهر اصفهان فراهم آورده است.

حجت‌الاسلام سالک کاشانی با بیان اینکه نظام مهندسی باید در خصوص نحوه‌ی ساخت و سازها در شهر پاسخگو باشد، ادامه داد: در این راستا ضروری است که شورای اسلامی شهر اصفهان در نشستی با مسئولان این بخش موضوع ساخت و سازهای شهر اصفهان را مورد بررسی قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلات برخی مناطق شمال اصفهان نیز گفت: متاسفانه ساکنان محلاتی مانند محمود آباد و دهنو علی رغم نجابت مردمانی که دارد کمتر مورد توجه مسئولان شهر قرار دارد و باید بیشتر در خصوص نیازهای اولیه آنها به ویژه در خصوص حمل و نقل و جاده‌ها دقت شود.

پاسخ به تجمع مردمان شمال اصفهان بخاطر کشته‌های جاده‌ای با باتوم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برخی از مردمان مناطق شمال شهر اصفهان به دلیل ازدیاد تصادفات و مرگ و میر در خیابان‌هایشان به دلیل نامناسب بودن خیابان‌ها تجمع کرده بودند که با ضرب و شتم و باتوم جواب آنها را دادند و امیدواریم دیگر این رفتارهای زشت دنبال نشود.

وی با اشاره به مشکلات حمل و نقل در شهر اصفهان نیز گفت: متاسفانه شهر اصفهان در این حوزه دارای نقص و مشکلات زیادی است و اتوبوس‌هایی که در شهر اصفهان برای تردد شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرند در شان مردم اصفهان نیست و باید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

اصفهان خط سفید تهاجم فرهنگی دشمن است

حجت‌الاسلام سالک کاشانی با بیان اینکه شهر اصفهان در حال حاضر خط سفید تهاجم فرهنگی کشور است، ادامه داد: ضروری است که زیرساخت‌های فرهنگی شهر اصفهان تقویت شود چرا که آمارهای به دست آمده از تخلفات و جرایم در شهرستان و بروز و ظهور ادیان جدید بسیار نگران کننده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر بگوییم در اصفهان فرهنگ مهم‌تر است آب است غلط نگفته‌ایم، اظهار داشت: اصفهان مورد تهاجم فرهنگ بیگانه از درون و بیرون قرار گرفته است و جنگ امروز سیاسی و نظامی نیست و مسئولان باید در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند.
 

کد خبر 2273964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha