۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

سلطانی فر:

فاز اول پروژه باغ موزه مشاهیر فارس طی دو سال آینده راه اندازی شود

فاز اول پروژه باغ موزه مشاهیر فارس طی دو سال آینده راه اندازی شود

شیراز – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: فاز اول پروژه باغ موزه مشاهیر فارس طی دو سال آینده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه باغ موزه مشاهیر فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند اجرایی این پروژه باید تغییر کند، تاکید کرد: با ادامه روند کنونی، این پروژه 10 سال دیگر افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه که باید مد نظر قرار داده شود اولویت بندی در اجرایی کردن بخش های مختلف این پروژه است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور افزود: باید با برنامه ریزی مناسب به گونه ای حرکت کنیم که فاز یک این مجموعه طی دو سال آینده به اتمام برسد.

سلطانی فر با اشاره به اینکه این مجموعه باید طی شش سال به بهره برداری برسد، گفت: تاکنون شاهد اجرایی شدن 20 درصدی این پروژه هستیم اما با فاز بندی این مجموعه در اعتبارات و زمان نیز صرفه جویی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ساخت هتل از اولویت های مهم در شهر شیراز است ، گفت: با برنامه ریزی انجام شده از هرگونه ساخت و ساز هتل حمایت می کنیم و در این خصوص 60 درصد یک سرمایه گذاری را تسهیلات پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: شهر شیراز با توجه به ظرفیت های جذب گردشگر به چهار تا پنج هتل با درجه بندی بالا نیازمند است.

کد خبر 2275192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha