۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸

حجت الاسلام دولتشاهی:

هادیان و مربیان بسیجی بروجرد تجلیل می شوند

هادیان و مربیان بسیجی بروجرد تجلیل می شوند

بروجرد - خبرگزاری مهر: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجرد از تجلیل از هادیان و مربیان بسیجی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دولتشاهی ظهر سه شنبه در تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: امسال با توجه به شعار سال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" باید بسترسازی و برنامه ریزی لازم برای دستیابی به اهداف والای این شعار را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: شاخصه مدیریت جهادی پویایی و تلاش همه جانبه مسئولان در زمینه های مختلف کاری است که باید به آن دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام دولتشاهی بیان داشت: همچنین می توان با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی بستر فرهنگی برای تحقق بخشیدن شعار سال تلاش کنیم.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و تشریح برنامه های این هفته در بروجرد افزود: دیدار بسیجیان، مربیان و طلاب بسیجی با امام جمعه و تجلیل از 30 نفز از هادیان و مربیان بسیجی از جمله این برنامه ها است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجرد برگزاری نشستها و گردهمایی های سیاسی، تشریح مبانی فکری شهید مرتضی مطهری، فضاسازی و تبلیغات، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب حجاب و عفاف شهید مطهری، دیدار با شش خانواده معلم بسیجی شهید و ایثارگر، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجرد برشمرد.

کد خبر 2276120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha