۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۳۳

در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح شد؛

بلاتکلیفی 7 ساله نیروگاه خرم آباد/ استاندار لرستان: این پروژه طی 15 روز باید تعیین تکلیف شود

بلاتکلیفی 7 ساله نیروگاه خرم آباد/ استاندار لرستان: این پروژه طی 15 روز باید تعیین تکلیف شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: در حالی نیروگاه خرم آباد طی هفت سال گذشته در برزخ رها شده است که استاندار لرستان از فرصت 15 روزه به سرمایه گذار این پروژه برای تعیین تکلیف نیروگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در رابطه با آخرین پیگیریهای انجام شده برای تعیین تکلیف نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد گفت: در این راستا تاکنون چندین مکاتبه با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ملاقات با معاون اول رئیس جمهور برای اجرایی شدن این پروژه عنوان کرد: 75 درصد سهام نیروگاه خرم آباد متعلق به بنیاد مستضعفان و 25 درصد آن متعلق به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است.

استاندار لرستان عنوان کرد: در این راستا با هیئت مدیره بنیاد مستضعفان جلسه گذاشته ایم تا 75 درصد سهم خود را به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار کند.

بازوند با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای تکمیل این پروژه اعلام آمادگی کرده است، افزود: در این راستا از بنیاد مستضعفان خواسته ایم که ظرف مدت زمان 15 روز تکلیف این پروژه را روشن کرده و برنامه زمان بندی خود را برای تکمیل آن ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نیروگاه خرم آباد نزدیک به هفت سال است که بلاتکلیف رها شده و خوابیده است، ادامه داد: متاسفانه متولیان امر عملکرد خوبی در این زمینه نداشته اند.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد که با توجه به اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بتوان سهم 75 درصدی مربوط به بنیاد مستضعفان را با قیمت کارشناسی به این قرارگاه واگذار کرد.

کد خبر 2277241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha