۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۵۱

حجت الاسلام صالحی منش عنوان کرد:

درخواست حزب الله لبنان برای کنترل برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فعال در قم

درخواست حزب الله لبنان برای کنترل برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فعال در قم

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم از درخواست حزب الله لبنان به منظور کنترل برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فعال در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش، شامگاه سه شنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهار داشت: شهر مقدس قم مرکز تولید معارف اسلامی است که رسانه ملی می‌تواند در راستای ترویج و انتشار این معارف در سطح جهانی نقش موثری ایفا کند.

وی با بیان اینکه استودیوی پخش زنده همانند شمشیر دو لبه است، اظهار داشت: در صورتی که بتوان برنامه‌های مناسبی از این استودیو برای مخاطبان پخش کرد، فرصت مغتنمی است برای دلدادگان به امام زمان(عج)، اما اگر برنامه‌هایی که پخش می‌شود نامطلوب باشد موجب ناراحتی مردم خواهد شد.

استاندار قم بیان داشت: استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران بعد از یک دوره طولانی راه اندازی شده است که زمینه را برای رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای فراهم خواهد کرد و در واقع با افتتاح این مرکز قم وارد عرصه جدیدی می‌شود.

حجت الاسلام صالحی منش، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای راه اندازی این استودیو، این اقدام را در مسیر ترویج فرهنگ مهدوی موثر و حائز اهمیت برشمرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هیئتی از سوی سیدحسن نصرالله در هفته گذشته، ابراز داشت: درخواست این هیئت این بوده که کنترلی بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای که از قم تغذیه می‌شوند داشته باشیم و آنها عنوان کردند که بستری در قم فراهم شده که برای آنها مشکلاتی ایجاد شده است.

 

کد خبر 2281654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha