۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱

گزارش مهر/

بررسی وضعیت زلزله 5.4 ریشتری بندرریگ به صورت روستا به روستا/ آماده باش نیروهای امدادی

بررسی وضعیت زلزله 5.4 ریشتری بندرریگ به صورت روستا به روستا/ آماده باش نیروهای امدادی

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گناوه با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی، گفت: وضعیت خسارات زلزله بندرریگ در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین لرزه‌ای به بزرگی5.4 درجه در مقیاس ریشتر بندرریگ در شهرستان گناوه استان بوشهر را لرزاند که بر اثر آن بسیاری از نقاط استان بوشهر به لرزه درآمد.

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری در شهرستان گناوه اظهار داشت: این زلزله دقایقی پیش شهرستان گناوه را لرزاند که مرکز این زمین‌لرزه بندرریگ بود.

وی اضافه کرد: شدت این زمین‌لرزه به گونه‌ای بود که لزرش شدید آن در نقاط مختلف استان بوشهر و حتی استان‌های همجوار نیز احساس شده و بسیاری از مردم این شهرستان در حال حاضر در خیابان‌ها هستند.

فرماندار شهرستان گناوه از آماده باش نیروهای امدادی شهرستان گناوه برای بررسی وضعیت این زمین‌لرزه خبر داد و افزود: همه نیروها بسیج شده‌اند و تلاش برای بررسی وضعیت این زمین لرزه ادامه دارد.

بررسی وضعیت زلزله بندرریگ به صورت روستا به روستا

بخشدار بندرریگ نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی وضعیت زلزله بندرریگ به صورت روستا به روستا در دست انجام است و تلاش داریم تا در سریعترین زمان وضعیت آن را بررسی کنیم.

اردلان امیرزاده اضافه کرد: هنوز از وضعیت خسارات و یا تلفات این زمین لرزه اطلاعی در دست نداریم و همه نیروها برای بررسی وضعیت و همچنین کمک‌رسانی احتمالی آماده هستند.

لازم به ذکر است که زمین لرزه‌ای به بزرگی5.4 ساعت 14 و 16 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.60 درجه طول جغرافیایی و 50.83 درجه عرض جغرافیایی در عمق 19 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.

همچنین زمین‌لرزه 3.1 ریشتری ساعت 12 و 47 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.69 درجه طول جغرافیایی و 50.84 درجه عرض جغرافیایی در عمق 10 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.

زمین‌لرزه 3.3 ریشتری ساعت 13 و 49 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.60 درجه طول جغرافیایی و 50.78 درجه عرض جغرافیایی در عمق 9 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.

کد خبر 2296216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha