۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

آل‌اسحاق خبر داد:

پاداش ویژه بخش خصوصی به ملی‌پوشان والیبال و فوتبال در صورت صعود

پاداش ویژه بخش خصوصی به ملی‌پوشان والیبال و فوتبال در صورت صعود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد در صورت موفقیت تیم‌های ملی والیبال و فوتبال جشن بزرگی برپا کرده و به ملی‌پوشان آنها هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، یحیی آل‌اسحاق امروز شنبه و در حاشیه نشست هیات رئیسه اتاق با تبریک موفقیت‌های تیم‌های والیبال و فوتبال در مسابقات جهانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز همه نگاه‌ها به بازوان پرتوان والیبالیست‌های ایران دوخته شده و بسیار امیدواریم آنها در مسابقات دشوار جهانی به موفقیت‌های بی‌نظیر دست پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در هیات رئیسه تصویب کردیم در صورت تداوم این موفقیت‌ها و دست‌یابی ملی‌پوشان ایران به رتبه‌های جهانی، تلاش کنیم تا هدیه‌ای در خور شان ملی‌پوشان به تیم ملی اعطا کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران همچنین در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با تیم قدرتمند آرژانتین تاکید کرد: همچنین تصمیم گرفته ایم در صورت صعود تیم ملی فوتبال به جمع 16 تیم برتر دنیا،به ملی پوشان فوتبال نیز هدایای نفیسی تقدیم کنیم.

آل‌اسحاق با اشاره به اینکه این روزها همه نگاه‌ها به ملی پوشان والیبال و فوتبال دوخته شده، یادآور شد: ملتی چشم به همت جوانان برومند ایران زمین دارند و باید بر ساق‌ها و بازوان رشیدی که می‌خواهند اشک شادی در چشم مردم جاری کنند، بوسه زد و احترام گذاشت.

وی همچنین تصریح کرد: در صورت موفقیت ملی‌پوشان والیبال و فوتبال، جشن بزرگی با محوریت فعالان سرشناس بخش خصوصی و کارآفرینان مطرح کشور برگزار می‌کنیم تا سهم کوچکی در موفقیت جوانان برومند کشور داشته باشیم. قرار است در این برنامه از سوی فعالان بخش خصوصی هدایای نفیسی دریافت خواهند کرد.

 


 

کد خبر 2316340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha