۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

امامی یگانه:

روابط عمومی های اردبیل در 4 کمیته مجزا مشارکت می کنند

روابط عمومی های اردبیل در 4 کمیته مجزا مشارکت می کنند

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: روابط عمومی های استان در چهار کمیته مجزا مشارکت فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای روابط عمومی ها تصریح کرد: این چهار کمیته شامل کمیته ارتباط با رسانه، کمیته ارتباطات، کمیته اموزش و تحقیقات و کمیته اطلاع رسانی است.

وی افزود: تمرکز شورای روابط عمومی ها به فعال سازی کمیته ارتباط با رسانه  است.

وی با یادآوری جلسات مشترک با اصحاب رسانه عنوان کرد: برآیند این جلسات ضرورت افزایش تعامل روابط عمومی ها با رسانه را تاکید دارد.

به گفته امامی یگانه در این کمیته روابط عمومی در ارسال مقاله و خبر و برگزاری جلسات مشترک با اصحاب مطبوعات فعال می شود.

وی اضافه کرد: در کمیته های دیگر نیز به فراخور نوع فعالیت ها روابط عمومی ها می توانند مشارکت کنند.

استقبال از جلسات شورای هماهنگی مقبول نیست

مدیر کل روابط عمومی استاندار هدف از فعال سازی کمیته های شورای روابط عمومی ها را ارتقا سطح کیفی و کمی روابط عمومی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مواردی مشاهده می شود که روابط عمومی حتی به جایگاه خود واقف نیست.

امامی یگانه حضور 50 درصدی مدیران روابط عمومی در جلشات شورای هماهنگی را یکی از این مولفه ها دانست و افزود: عدم حضور به معنی بی توجهی روابط عمومی به جایگاه حرفه ای خود است.

وی بیان داشت: به همان شکل که مدیران کل در جلسات شورای اداری حاضر می شوند باید روابط عموم های نیز در جلسه شورای خود حضور یافته و دغدغه های کاری را طرح کنند.

وی از برگزاری نشست مشترک شورای اداری و شورای روابط عمومی ها خبر داد و افزود: در تمامی این جلسات مشکلات حوزه روابط عمومی ها بررسی شده و با تعامل با مدیران برای رفع آن راهکار ارائه می شود.

کد خبر 2318832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha