۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

حجت الاسلام نوری خبر داد:

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام

ایلام - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نوری ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم استان ایلام مانند سالهای گذشته با شور و اشتیاق برای دفاع از فلسطین در راین روز شرکت کنند.

وی بیان داشت: روز قدس از روزهای مهم در کشور است که باید برای حمایت از مردم فلسطین و غزه که اکنون مورد بی رحمی رژیم صهیونیستی قرار گرفته، همه شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون تمام امکانات لازم برای راهپیمایی روز قدس در استان ایلام انجام شده است و از همه مردم برای این شرکت در این روز دعوت می کنیم.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: تلاش داریم با استفاده از بسیج امکانات و بهره گیری از حضور گسترده مردم برای برپایی با بشکوه این آیین گام برداریم چراکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اصول اساسی انقلاب اسلامی و مورد نظر امام خمینی(ره) است.

وی بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح روز جمعه هفته جاری همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در ایلام برگزار می شود و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ایلام از چهار راه رسالت به سمت میدان شهید کشوری آغاز و پس از طی بلوار آزادی تا محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ادامه می یابد.

 

کد خبر 2336219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha