۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱

نریمان جهان در گفتگو با مهر:

خوشحالم اولین گل لیگ چهاردهم را زدم/ فوتبالم را مدیون خطیبی هستم

خوشحالم اولین گل لیگ چهاردهم را زدم/ فوتبالم را مدیون خطیبی هستم

تبریز – خبرگزاری مهر: زننده اولین گل چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیشرفت تیمی تراکتورسازی را مطلوب دانست و گفت: خوشحالم که اولین گل لیگ چهاردهم را برای تیم تراکتورسازی به ثمر رساندم.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خوشحالی از پیروزی تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی خوبی را برابر فولاد انجام دادیم، تیم حریف هم خوب نشان داد اما خوشبختانه در نهایت این تیم تراکتورسازی بود که برنده شد.

وی ادامه داد: پیشرفت تیمی تراکتورسازی در چند هفته اخیر بسیار خوب بوده و ما می توانیم این پیشرفت را حس کنیم. البته تمرینات بدنسازی ما کمی دیر شروع شد و همین امر باعث شد تا مصاف با فولاد برای ما سنگین باشد، البته بازی کردن با تیمی مثل فولاد سختی های خاص خود را دارد.

نریمان جهان در خصوص حمایت هواداران از تیم تراکتورسازی عنوان کرد: واقعا حمایت هواداران در پیروزی ما نقش داشت، خوشحالم که با گلزنی خودم باعث خوشحالی و رضایت خاطر آنها شدم.

وی در خصوص کار کردن با رسول خطیبی گفت: من فوتبالم را مدیون رسول خطیبی هستم، ایشان در گسترش فولاد هم حمایت خوبی از من داشت و حالا هم در تراکتورسازی چنین شرایطی بین ما وجود دارد.

این هافبک مهاجم اهل بناب آذربایجان شرقی در ارتباط با ترک تحصیل خود به دلیل حضور در تراکتورسازی تصریح کرد: باید بگویم که از ترک تحصیل و حضور در تراکتورسازی ناراحت و پشیمان نیستم، چراکه اکنون بهترین موقع برای حضور در تراکتورسازی به عنوان یک سرباز بود که خوشحالم که در تیم اول استان توپ می زنم.

وی در خاتمه گفت: برد برابر فولاد را به همه مردم استان و دوستداران تراکتورسازی تبریز می گویم و امیدوارم که در هفته های بعد حریفان خود را با اختلاف گل بیشتری شکست دهیم.

سامان نریمان جهان با گلزنی در دقیقه 31 بازی با فولاد خوزستان در هفته اول چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، نام خود را به عنوان زننده اولین گل این دوره از مسابقات به ثبت رساند.

کد خبر 2340879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha